עבור לתוכן

ישבתי ליד המחשב ופתאום שמעתי מעין הדף של קפיץ - תושבת מעבד נשברה, מה עושים?

Featured Replies

פורסם

אז זהו, ערב, אני יושב ליד המחשב (למזלי אחרת לא הייתי יודע) שומע את הקול הקפיצי הזה, זה נשמע כאילו בא מתוך המחשב ואני כאילו "לא יכול להיות". פירקתי כיסוי והתחושה שלי התבררה כנכונה, מדובר במאוורר של המעבד, קצת חופשי חשבתי "מה הוא נשבר?" הרי כבר שמעתי דיבורים נגד ה-Arcticcooler אבל לא, התושבת עצמה נשברה, הפין פלסטיק שמחזיק את אחד מהתפסנים של המאוורר נשבר :s05: ויש רק אחד ... למה יש רק אחד?? ?? ?? ???

מה לעשות? לוח בן שבועיים-חודש (משהו כזה), מחשב חדש דנדש, יש למישהו ניסיון עם זה? מדובר בלוח של Asus M2N-E, מה עושים? אחריות תעבוד? אפשר להחליף רק תושבת? כמובן שדבר ראשון על הבוקר טלפון לחנות ממנה קניתי אבל .... מבאס!!!

בינתיים התקנתי תוכנה לניטור טמפרטורה והכל בסדר - המאוורר יושב בסדר אבל אני לא מתכוון להסתכן וחייב לתקן ....

:kopfpatsch:

פורסם

אל תדאג, יש לך אחריות :xyxthumbs:

פורסם

אחריות זה לפעמים אומר שהוא צריך (דרך החנות) לשלוח את הלוח לייצרן ורק אחרי שהלוח יחזור חזרה מחו"ל (תהליך של חודש בערך) הוא יקבל לוח חדש.

כמו כן מדובר בנזק פיזי ללוח, יש מצב שבחנות יעשו בעיות בהחלפה.

פורסם

יש לו אחריות מהחנות, החנות דואגת להעביר לייצרן.

פורסם
  • מחבר

במקרה הצורך יש לי שם חבר, נקווה שאם אני אצטרך להפעיל שרירים הוא יעשה את ההבדל הקטן.

בכל מקרה למישהו זה קרה? כלומר מדובר בלוח שהיה פגום או שאולי יש כאן אופציה לבעיה אחרת שקרתה?

פורסם

שמע כאן נכנסת לתמונה האמינות של החנות ממנה קנית את הלוח. זו האחריות של החנות להחליף לך את הלוח, וכמה שיותר מהר. זה מה שנקרה שירות לקוחות, ולפעמיים אנשים משלמים הרבה יותר בשביל שהיה להם את זה. אני אישית התנסתי עם 2 חנויות כבר, יותר נכון 3.

פעם אחת נשרף לי הלוח איך שחיברתי אותו, פשוט יצאו מימנו גיצים והוא נשרף. כמובן שהלוח היה פגום, אחרת זה לא היה אמור ליקרות.. זה לא ששפכתי עליו מים או משהו. אותה חנות, עשתה לי קצת בעיות ומשכו אותי איזה שבועיים בטענה שהלוח נשלח להולנד וצריכים לקבל תשובה מהיבואן אם יש על זה אחריות. עשו לי המון בעיות, בסוף נתתי צ'ק פיקדון ולקחתי לוח חדש למקרה והאחריות לא תיתפוס. כניראה שהיא תפסה, כי הם לא חזרו אלי.. אבל בכל זאות, זה היה מתסכל.

עוד ניסיון היה לי עם 2 חנויות, שהלוח נהרס. פעם אחת ביגלל הפסקת חשמל, פעם אחת ביגלל פאשלה שלי שלא הגיע מספיק חשמל ללוח והוא התחיל לקצר. בשני המקרים, החנויות טיפלו בי יפה, ודאגו להחליף לי את הלוח ללוח חדש תוך יומיים. מקסימום 3. וזה, שירות.. אומנם משלמים על זה קצת יותר, אבל שמגיעים למצב שאתה הגעת אתה אומר לעצמך שהיה שווה להשקיע עוד קצת ולקבל את השירות הזה.

בהצלחה עם החנות..

פורסם
  • מחבר

אכן נכון. בגלל זה אני לא קונה בכל מיני חורים זולים.

טוב היום מבחן אמת, נראה מה יהיה

פורסם

מחכים לתוצאות.

אני יודע מנסיון, לא אציין שם חנות, נשברו התושבת הפיזית של אחד הPCIים, וטענו שזה באשמתי, למרות שהלוח היה בין 4 ימים.

בסופו של דבר הלוח הוחלף, אבל החנות הפסידה לקוח, ואולי עוד כמה ששמעו את הסיפור.

פורסם

החליפו לך מוצר למרות שהיה נזק ואתה לא מרוצה? ישראלי טיפוסי...

פורסם

מחכים לשמוע מה עלה בגורלך אחי, תעדכן.. ואם קיבלת שירות טוב, נישמח את תציין את שם החנות.

פורסם

האם מדובר על הפלסטיק היצוק שמחזיק את הגוף קירור ללוח אם?

אם כן זו בעיה ידועה בלוח הנ"ל (בפעם האחרונה שהייתי אצל זיגזג פאבל הראה לי כמה כאלה)

פורסם
  • מחבר

אכן מדובר על הפלסטיק היצוק שמחזיק את הגוף קירור ללוח אם, בדיוק זה נשבר. אז מה עושים אם זו בעיה ידועה?

בנוגע לחנות, אמרו לי לבוא ושיחליפו לי, אני אגש לשם ביום רביעי ואז אני אעדכן מה קרה כשהגעתי פיזית ולא סתם תשובה דרך הטלפון.

ליאור, יש לך המלצות מה לעשות בנוגע ללוח? להחליף לחדש או שלקחת משהו אחר? אם לוח אחר אז מה מומלץ באותו טווח מחיר?

פורסם

האמת שזאת כנראה (כנראה, לא בטוח) בעיה כללית

תבדוק אופציה לקחת ABIT מקביל

פורסם
  • מחבר

אין להם, בנוסף ל-Asus יש רק DFI ו-Gigabyte, לפחות לפי האתר ..... גררר

פורסם

... ואם קיבלת שירות טוב, נישמח את תציין את שם החנות.

זה דבר שאסור לפי חוקי הפורום. אפשר להתיחס לחנויות רק אם עושים השוואת מחירים .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים