עבור לתוכן

רעיון בנושא פתיחת ערוץ בפורום בנושא שירות לקוחות

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם

למרות כל הרשום כולל חוקי הפורום, לדעתי צריך להיות דיון בוגר בנושא.

לא יודע אם זה חלק מהתרבות בארץ או שזה הפך להיות נוהג, אבל השירות לקוחות בארץ טעון שיפור

לי אישית נמאס מהיחס שמקבל הצרכן הישראלי והגיע הזמן לארגן את העניין

הרעיון שלי הוא לאגד את הניסיון של החברים בפורום לגבי רכישות בארץ - לחיוב ולשלילה ובאופן מבוקר, בונה ומקצועי כך שאנשים יוכלו לקבל חוות דעת.

מה דעתכם?

פורסם

אני אישית נגד. זה לא יכול לעבוד מכמה בחינות.

1.לך תדע עם האנשים שממליצים אבא שלהם לא עובד שם? או אולי סבא או דוד או משהו כזה?

2.אתה לא יכול לשלול בעצם מקרה שבו האנשים שעובדים בחנות וכו' יכנסו וישמיצו חנויות אחרות ויהללו את שלהם

3. כל אחד אני מניח אחרי הרבה קניות של מוצרים מגיע למסקנה שלכל חנות כמעט יש מורדות ועליות ולכן אני חושב שזה לא אפקטיבי כי כמעט כל אחד יוכל להגיד דברים רעים על כל חנות ולהפך.

פורסם

^^^

4. זה נוגד את חוקי הפורום.

פורסם

הפורום יכול להיות סגור לכתיבה למשתמשים חדשים...

פורסם

סגור לכתיבה למשתמשים חדשים? מ"ז? שתהיה חייב להיות רשום נגיד חודש לפני שאתה מגיב? בסדר..אז יחכו חודש מה הבעיה?

וחוץ מזה זה רעיון לא חכם במיוחד מאחר ורובם לא באים לעשות פרסומות לכל מיני אתרים.

פורסם

לא הבנתי את המשפט השני.

יכול להיות סגור למשתמשים עם מתחת ל-500 הודעות למשל.

זה יתן לך מספיק זמן לקבל רושם על האמינות של הכותב.

לדעתי זה רעיון חשוב.

מאוד חסר לי ייעוץ בנושא הזה... במיוחד עם כל החנויות הקיקיוניות שפוגשים ברשת.

פורסם

אוקיי זה אולי לא רעיון ככ רע.

יש לי אולי שיפור קטן. אפשר במקום להגביל את מס' ההודעות פשוט לעשות מומחי פורום כאלה שימליצו.

אבל שוב יש חיסרון כמו שאמרתי קודם.

לי יש בעיה עם חנות X ולאחר יש בעיה עם חנות Y.

עוד בנאדם דווקא שמח מהשירות של חנות X וגם משל חנות Y.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים