פורסם 2006 בנובמבר 1119 שנים מחבר לפי מה?עד כמה שאני יודע, רוב המוצרים ב KSP מקוצצים לשנת אחריות אחת.
פורסם 2006 בנובמבר 1119 שנים כשחבר שלי קנה שם זכרון GEIL DDR400 GOLDEN DRAGON הוא גם קיבל אחריות לכל החיים..אבל, המוכר הסביר לנו את האותיות הקטנות מאחורי זה:לכל החיים אומר עד שנה לאחר שהחברה מפסיקה לייצר את הדגם הזה..
פורסם 2006 בנובמבר 1219 שנים מה זאת אומרת ??קניתי שם כל כך הרבה פעמים מחשבים ורכיבים למחשב.. יצא לי להשאיר שם בעבר מחשב שקרס במשחק אונליין בבאטלפילד2 , ישבתי עם הטכנאי שם שעתיים והרצנו בדיקות וניסינו רכיבים שונים, עד שהבנו שזאת בעיה שקשורה לPUNKBUSTER ולא בעיה חומרתית כמו שחשבתי - לא גבו ממני שקל על הבדיקה והשירות.דבר שני, היה שלב שבו הצורב שלי עשה בעיות כשניסיתי להעתיק ממנו להארדיסק קבצים ממש גדולים (בעיית יתירות מחזורית או CRC FAILD באנגלית..) לקחתי להם את הכונן , הם שלחו למעבדה ואחריי יומיים החליטו להביא לי כונן חדש ולא לתקן ובנוסף צ'יפרו אותי על הדרך בדגם החדש יותר - ללא תשלום של שקל.שגם זה אגב בדיעבד התברר כדיסק שהיה צרוב חלש מידי..אז למה התכוונתם - "לא ידעתי שיש שם אחריות" ?
פורסם 2006 בנובמבר 1319 שנים אני חייב לציין שגם אני קיבלתי שם שירות מהיר אוטוסטרדה וברמה מעולה.מחשב שהזמנתי ביום חמישי בצהריים עם מפרט שבניתי בעצמי (עלה כולל מסך 10000 ש"ח), קיבלתי מוכן, עם התקנת וינדוס והכל ביום ראשון בצהריים.לכל שאלה שלי התייחסו שם בכבוד ובפירוט.אם זה לא שירות, אני לא יודע מה כן.
פורסם 2006 בנובמבר 1319 שנים את חוקי הפורום קראתם? :אין להביע דעה על חנויות, לפרסם סיפורים הקשורים לחנות כלשהי, או לדון בכל צורה שהיא בחנות מסויימת. מותר לנקוב בשמות של חנויות רק לצורך השוואת מחירים של מוצר מסויים, ולא לשום מטרה אחרת.
פורסם 2006 בנובמבר 1319 שנים מה זאת אומרת ?? קניתי שם כל כך הרבה פעמים מחשבים ורכיבים למחשב.. יצא לי להשאיר שם בעבר מחשב שקרס במשחק אונליין בבאטלפילד2 , ישבתי עם הטכנאי שם שעתיים והרצנו בדיקות וניסינו רכיבים שונים, עד שהבנו שזאת בעיה שקשורה לPUNKBUSTER ולא בעיה חומרתית כמו שחשבתי - לא גבו ממני שקל על הבדיקה והשירות. דבר שני, היה שלב שבו הצורב שלי עשה בעיות כשניסיתי להעתיק ממנו להארדיסק קבצים ממש גדולים (בעיית יתירות מחזורית או CRC FAILD באנגלית..) לקחתי להם את הכונן , הם שלחו למעבדה ואחריי יומיים החליטו להביא לי כונן חדש ולא לתקן ובנוסף צ'יפרו אותי על הדרך בדגם החדש יותר - ללא תשלום של שקל. שגם זה אגב בדיעבד התברר כדיסק שהיה צרוב חלש מידי.. אז למה התכוונתם - "לא ידעתי שיש שם אחריות" ? שונא לקוחות כמוך
פורסם 2006 בנובמבר 1419 שנים גם אני. מה לעשות , הייתי צעיר פעם וכל מורה התחיל כתלמיד. והייתי עצבני על זה שקניתי מחשב חדש והיו לי בעיות ורק חיפשתי על מי להפיל.. ולגבי זה שהזכרתי שם של חנות = נו אז?! כולה מעשייה שהיתה וכך הייתה.. לא צריך לעשות מכל דבר ביג דיל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.