FSP 400W PAF מול FSP 400W 60GLN - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

FSP 400W PAF מול FSP 400W 60GLN


GGuyZ

Recommended Posts

האם יש איזה הבדל נסתר בין השניים?

שכן דגם ה-PAF נראה יותר חזק מבחינת מסילת ה12V. הוא מסוגל לתת 18A בכל מסילת 12V. במקסימום הוא יכול לספק 29A משתי המסילות בו זמנית. לGLN יש רק 29A בסה"כ ובכלל לא מצויין כמה הוא מסוגל לספק יחדיו(ייתכן שאת הכל).

היעילות של דגם הGLN גדולה בהרבה, את זה אני יודע.

אבל האם מעבר לכך יש עוד הבדל משמעותי בין השניים? שכן דגם ה-PAF מאוד זול - 225 ש"ח בלבד, בעוד השני עולה 380 ועל פניו עדיף את הליברטי בערך באותו המחיר.

עריכה: קישור לדגם הPAF באתר FSP.

http://www.fsp-group.com.tw/english/1_product/2_detail.asp?mainid=1&fid=52&proid=191

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב תודה ליאור. :) מתנצל על כמות השאלות אך אני מנסה לשאוב מידע על אותם חורים קטנים שנשארים לאחר קריאת ביקורות ומידע באתרים אחרים.

מאוורר 12CM כמו בליברטי נמצא בתחתית הספק. כלומר הוא שואב אוויר מהמארז(שהוא חם משום שזה ממש מעל המעבד) ומוציא אותו מפתחי האוורור שמאחורי הספק. ברור אם כן שהליברטי גם משפר בקצת את הסירקולציה במארז, אך מצד שני הוא שואב אוויר חם יותר, להבדיל מהFSP ששואב אוויר קר מבחוץ ובכך מייעל את הטמפ' בתוך הספק אך לא בתוך המחשב.

האם לשיטות שונות אלו של זרימת אוויר יש חשיבות רבה או שמדובר במעלה שתיים לכל היותר?

ל-FSP יש PFC פסיבי. האם אתה יכול להגיד לי מה פרקטית נותן PFC אקטיבי(וגם מה רע בפסיבי?). ברור לי שהוא קשור לנושא ייצוב המתח. אבל פרקטית, כמה זה חשוב לי בתור משתמש ביתי רגיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך בדיוק? אם המאוורר פונה כלפי חוץ ויש רק מאוורר אחד(כמו ב400PAF), אז איזה מאוורר דוחף אוויר פנימה למארז?

אני נוטה בסוף לקנות את הליברטי 400(וכנראה מחר בבוקר אקנה אותו), כי הוא גם נורא מוצא חן בעייני. כל המחשב שלי עלה מאוד בזול - 2800 ש"ח. אם אפשר את דעתך הכנה, האם העוד 200 שקל שאשקיע בליברטי יהוו קנייה חכמה? או שזה אוברקיל למערכת שלי, וזריקת כסף מיותרת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...