עבור לתוכן

הודעה רשמית מבזק ללקוחותיה! עכשיו ברור מאיפה הבעיות מגיעות!

Featured Replies

פורסם

סוף כל סוף בזק הודיעה ללקוחותיה שהיא הגורם לבעיות הגלישה שהתרחשו בזמן האחרון..

לקוחות בזק בדקו את תיבת המייל שלכם, לאלו שלא קיבלו הנה פירוט תוכן ההודעה:

"השדרוג שנותן לך יותר

כחברה מס' 1 בשוק האינטרנט בישראל, אנו מאמינים כי עלינו להמשיך ולספק את התשתית הטכנולוגית המתקדמת ביותר.

לכן בימים אלו, אנו מבצעים עבודות שדרוג בלבת רשת האנטרנט.

מה נותן לך השדרוג?

- חווית גלישה מהירה וחלקה ללא "צווארי בקבוק", שתשפר את איכות הגלישה.

- שיפור מנגנוני השרידות והעמידות ברשת.

- יכולת להעברת נפחי תעבורה גדולים יותר.

- הגדלת מגוון התכנים ושירותי הערך המוסף הייחודיים לפס הרחב.

על מנת למנוע פגיעה בחווית הגלישה שלך מבוצעות עבודות השדרוג הלילה והבוקר המוקדמות.

אולם, ייתכנו תקלות נקודתיות אשר יטופלו בדחיפות ובמהירות מקסימאלית.

אנו מתנצלים על חוסר הנוחות במידה ותיגרם ומודים לך על ההבנה וההתחשבות.

המשך גלישה נעימה"

השאלה עכשיו היא כמה זמן ייקח השדרוג? האם גם לקוחות של חברות אחרות כמו HOT ו- 012 יסבלו מהבעיה? ומה בזק זוממת בדיוק?

דבר אחד בטוח - לחברות המתחרות יש ממה לדאוג.

פורסם

בזק זוממת שני דברים אחת העברת הקווים לסיב אופטי

שתיים תשלום על הורדה זאת אומרת עם תרצה להוריד 700 MB תשלם סכום מסוים

זאת אומרת שבחבילת הדלישה שלך תשלם על כמות הורדות בחודש.

פורסם

האם מדובר על הספקית או על התשתית?

פורסם

אני בספק גדול אם בזק(החברה האם/תשתית) יודעת מה כתובות האימייל של הלקוחות שלה.

פורסם

בינתיים אני דואג מניתוקים בלילה!

פורסם

האם מדובר על הספקית או על התשתית?

כחברה מס' 1 בשוק האינטרנט בישראל,

רק אחת מבין ה- 2 מפרסמת את עצמה ככזו.

אני בספק גדול אם בזק(החברה האם/תשתית) יודעת מה כתובות האימייל של הלקוחות שלה.

עוד טענה נכונה.

פורסם

במייל רשום במפורש בגדול "בזקבינלאומי"

פורסם

באמת קיימת איטיות בגלישה...

אני מרגיש את זה טוב..

דרך הכבלים..

פורסם

יש לי רק דבר אחד להגיד לך בנאדם---> :screwy:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים