עבור לתוכן

לפני קנייה - עזרו לבחור בין 3 מסכים.

Featured Replies

פורסם

וואי פצצה אחי=] אני יקנה אותו השבוע או שבוע הבא ביחד עם המחשב.. :xyxthumbs:

ברזולוציה ב20 אינטש האייקונים לא קטנים מדי?! כי זה רזולוציה ממש גבוהה..

  • תגובות 58
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

וואי פצצה אחי=] אני יקנה אותו השבוע או שבוע הבא ביחד עם המחשב.. :xyxthumbs:

ברזולוציה ב20 אינטש האייקונים לא קטנים מדי?! כי זה רזולוציה ממש גבוהה..

לא יודע, אני רגיל. אני על מסך 17" רואה ב-1280*1024.

פורסם

תתחדש אבל אני דווקא שמעתי שהשירות של LG חרא ואם יש תקלה בקושי אפשר להחליף את המסך

(יש לי חבר שיש לו מסך חדש 19 אינטש של LG אם כמה פיקסלים שרופים...אוכל את הלב)

אני מקווה שלך לא יקרה בכל אופן תתחדש ואחלה השקעה :xyxthumbs:

פורסם

כדי לחסוך את הבעיות עם הפיקסלים השרופים כדאי לקנות בחנות שמאפשרת לפתוח את הקופסא ולראות את המסך בפעולה לפני הקנייה, יש הרבה חנויות שמוכנות לתנאי הזה.

פורסם

הנקודה היא שהוא צריך להתרוצץ ממקום למקום במקום שיבואני LG יבאו ויחליפו לו את המסך...

פורסם

חח כע צריך 5 פיקסלים שרופים כדי להחליף את המסך=/ והוא לא מסכים להוריד כי זה מה שLG החליטו..

אני יבקש ממנו בחנות שאני רוצה לפתוח ולראות אותו מחובר למחשב ולראות אם אין בו פקסלים שרופים.. איך אני רואה את זה? כאילו איך אני בודק אם יש או אין?

פורסם

http://www.hye.co.il/download/files/warrenty_card_for_monitors_2183.pdf

האחריות של LG היא מ3 פיקסלים.

וממתי צריך להתעסק מול היבואן בנושאים של אחריות, עושים את זה מול החנות, אם היא עושה בעיות ישר למועצה לצרכנות.

פורסם

3 פיקסלים שרופים? אז למה לעזעזאל הוא אמר לי 5 פיקסלים שרופים שככה היבואן LG עושה והוא לא יכול לשנות לי את זה..

פורסם

וואי סבבה אחי תודה :xyxthumbs: האתר הראשון שהבאת לי על מה הוא? לא הבנתי מה הוא מראה..?

פורסם

ומה המועצה תעשה...?

פורסם

וואי סבבה אחי תודה :xyxthumbs: האתר הראשון שהבאת לי על מה הוא? לא הבנתי מה הוא מראה..?

תעודת אחריות של ח.י. מחשבים, היבואן הרשמי של LG, מצוין שם בפירוש מעל 3 פיקסלים שרופים, האמת שיכול להיות שהמוכר הזה עובד עם יבואן אחר, אתה צריך לבדוק את התעודת אחריות שקיבלת עם המסך.

ומה המועצה תעשה...?

בתקווה שהיא תעשה את העבודה שלה כמו שצריך:

טיפולה של המועצה לצרכנות בפניות הציבור מתנהל בשני רבדים במקביל: המישור הפרטני של סיוע לצרכן הפונה מול בית העסק עליו הוא מלין והמישור העקרוני. במקרים שבהם מתקבלות תלונות חוזרות על נושא מסוים, או במקרים של תלונות בודדות שעולה מהן עניין עקרוני, פועלת המועצה לקידום פתרון כללי, שיביא למניעת נזק לציבור כולו.
פורסם

אנילא קונה אם לא נותנים לי לפתוח לחבר למחשב להריץ תוכנה וליבדוק

אפילו KSP מוכנים

לא נותנים ליבדוק לא קונים.

פורסם

ואיך אני רואה אם יש פיקסלים שרופים בחנות? אני פותח מחבר למחשב אבל איך אני ישים לב אם יש פיקסלים שרופים?

ישר שמים לב? ורואים או שצריך לעשות משהו מיוחד? אני מפחד שאני לא ישים לב..

פורסם

אתה יכול לראות כשהמסך עובד ויש בו פיקסלים שרופים יש נקודות שחורות איפה שאמור להיות צבע...

תשנה את החלונות תשם סרט ותראה אם יש איזה שהם נקודות שתמיד שחורות על המסך...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים