פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים שלום, אני הולך לקנות את הכרטיס 7900GS של Leadtek. רציתי לדעת מה הם פילטרים? למה הם משמשים? איך ניתן להפעיל אותם? איזה מהם אפשר להפעיל? ומה אלה כל האותיות בהשוואות FPS באינטרנט? דוגמה: 4X FSAA/8X AF NO FSAA /4X FA אלה פילטרים? תודה למגיבים
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים ' http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=199250.0 עריכה: כאן תוכל לראות את ההשוואה ב-AA וכאן את אלו של ה-AF.
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים מחבר אוקיי תודה, אבל עדיין לא הבנתי איך אני מפעיל את הפילטרים, איזה פילטרים אני יכול להפעיל, ואיזה פילטרים כדאי לי להפעיל. (כמובן רק ם הכרטיס שלי - 7900GS) וגם מה זה ה API? אני צריך לבחור בין OPENGL ל DIRECT3D? תודה
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים 1. את הפילטרים מפעילים דרך הדרייברים או דרך המשחק עצמו.2. רשום לך בFAQ מה זה API.3. הבחירה בין הAPIים לא תלויה בך. המשחק מפותח על בסיס אחד מהם. איך שהמפתחים החליטו - ככה תשחק.
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים מחבר 1. את הפילטרים מפעילים דרך הדרייברים או דרך המשחק עצמו.2. רשום לך בFAQ מה זה API.3. הבחירה בין הAPIים לא תלויה בך. המשחק מפותח על בסיס אחד מהם. איך שהמפתחים החליטו - ככה תשחק. אוקיי תודה רבה מאד עזרת לי.אבל דבר אחד לא הבנתי: איזה פילטר/ים אני יכול ואני צריך להפעיל?
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים מחבר אתה יכול להחליט איזה פילטר אתה רוצה להפעיל ובאיזה צורהאוקיי, מה הכוונה איזו צורה? ומה אתם ממליצים?
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים המפף. הפילטרים דורשים כוח עיבוד, מה שמוריד את קצב הפריימים במשחק ובעצם גורם למעבר פחות חלק בין תמונות - או במילים אחרות, איטיות. הפילטר שהכי גוזל כוח עיבוד, אך גם השימושי ביותר הוא ה-AA ואחריו ה-AF.אני אישית משחק על 16AF וה-AA תלוי בסוג המשחק. משחקים כבדים בד"כ לא יעבדו בצורה חלקה עם 4AA ומעלה כך שמומלץ לבדוק את ההגדרות על כל משחק ומשחק.עריכה: עם המערכת שלך אפשר בקלות לשחק עם 16AF ומינימום 2AA במרבית המשחקים.
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים מחבר אוקיי, תודה אני אשחק עם 16AF ועם 2AA כנראה...למרות שלא ראיתי שום השוואת FPS עם 16AF ו 2AA....ותגידו, AA זה מה שהם כותבים FSAA?
פורסם 2006 בספטמבר 2619 שנים כן. שיטות ה-Antialiasing הנפוצות הן Multi-Sampling AA(הפעלת AA על קצוות האובייקטים - ז"א, כל מה שמרונדר בתלת מימד), Super-Sampling AA(שמפעיל AA על כל התמונה ודורש כוח עיבוד רצחני) ו-Transparency AA(שמחליק קצוות של טקטורות למיטב הבנתי ולא לוקח כוח עיבוד רב מדי).כאמור, את כל המידע ניתן למצוא ב-Manual באתר nHancer.
פורסם 2006 בספטמבר 2719 שנים אוקיי תודה רבה...אני אשחק על 16AF ו 2AA, תיהיה לי תמונה איכותית?יש דבר אחד שאתה צריך לדעת על הכרטיס מסך הזה (ועל כל כרטיס אחר של Nvidia ) , וזה שהוא לא מסוגל להשתמש בפילטר AA במקביל לעיבוד HDR (מופיע בFAQ) , אף כרטיס של Nvidia מסדרת 7 לא מסוגל לעשות את זה...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.