בעיות בנגן creative microphoto - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות בנגן creative microphoto


The Man123

Recommended Posts

לפני יומיים קניתי נגן microphoto של 8 ג'יגה אחרי התלבטויות רבות ולקראת נסיעה לטיול ארוך למזרח שמאד חשוב לי שהמוזיקה שלי תבוא איתי אליו.

המוכר בחנות הבטיח לי שלמרות שהנגן בא ללא מטען חשמל הוא יעבוד עם מטען מתאם לכבל . המתאם הזה אכן מתחבר לכבל שסופק עם המכשיר והנגן אפילו עושה סימן של "מטעין", אבל בפועל הוא בחשמל כבר 8 שעות (העברתי אותו בין תקעים) ומצב הסוללה עדיין מוגדר קריטי- זאת אומרת שלמרות שהוא מסומן כמטעין, בפועל הסוללה לא מתמלאת. הייתי קונה מטען מקורי, למרות ההוצאה הלא מתוכננת של עוד כמעט מאתיים שקל, אבל פשוט אין לי זמן- אני ממריאה ביום רביעי בבוקר ואף חנות בירושלים לא מוכרת אביזרים כאלה (בקושי מצאתי חנויות שמוכרות נגנים בגודל כזה).

בעיה מרגיזה אחרת שהתגלתה בנגן- בחלק מהדיסקים שהכנסתי לנגן, בסיוע התוכנה שסופקה איתו, הוא הכניס את השירים באופן שלא תואם את הרצועות בדיסק- זאת אומרת ששיר מתחיל מהאמצע, כי החצי הראשון שלו נמצא מבחינת הנגן ברצועה הקודמת של אותו דיסק- הוא פשוט חותך בין השירים במקום הלא נכון. זה קורה בדיסקים מסוימים ואז הבעיה תקפה לכל הדיסק- מדובר בדיסקים מקוריים וצרובים, עבריים ולועזיים ללא הבדל דת גזע ומין.

מאז הקנייה הנגן עובד שעות ארוכות בהכנסת כי יש לי רק כמה ימים למלא 8 ג'יגה של - אולי זה קשור לעודף פעילות בזמן קצר?

ביינתיים מחקתי מהנגן את הדיסקים הבעייתים ועוד לא ניסיתי להטעין אותם מחדש אז אני לא יודעת אם הבעיה חוזרת על עצמה בניסיון שני. היא מרגיזה מספיק גם בראשון.

אשמח לכל תשובה ועזרה מהירה עם כל אחת משתי הבעיות... תודה :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...