עתיד הגרפיקה... - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עתיד הגרפיקה...


o07

Recommended Posts

האפקטים בסרטים היום נראים מציאותיים ביותר, אין לאן להתפתח לדעתי.

אבל הזמן והעבודה שדרושה בשביל זה היא מאוד רבה, לכן לא נראה לי שנראה את זה במשחקים, מה שכן, נראה טכנולוגיות חדשות שיעזרו להראות למשחק יותר מציאותי. ברור שהגראיפקה במשחקים עוד תתפתח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהוא שואל משהו אחר... גרפיקה זה רק ייצוג של המציאות אליה אתה רוצה לברוח, אם יהיה ניתן לייצג את זה כמו בחדר ההולגרמות של אנטרפרייז-אז בהחלט הגעת לסוף. אז יהיה לך ג'יפה 1 ג'יגה שמריץ UT2007 חלק, שזה הטקסטורות הכי גבוהות שראיתי, בדיוק כמו סרט קולנוע של אנימציה, גם יהפכו למשהו אחר ברגע שצורת הייצוג תגיע לרמה עוד יותר מציאותית, דבר שלא ראיתי שהגיעו אליו עדיין והרבה ציירים מתחילים מצליחים לעשות-זה דיוקן, אם מישהו יצליח לעשות דיוקן אמיתי בתלת מימד, בצורה שהיא נגישה אז תהיה ממש התקדמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לסרטים - כבר מאוד קרובים להצגה מאוד מציאותית. כך שבנוגע לרינדור שלא בזמן אמת, אני חושב שאנחנו מתקרבים לגבול שרלוונטי....

בנוגע לזמן אמת - בעיקר בגלל שקל לפצל עיבוד גרפי לעיבוד מקבילי, אני לא רואה גבול להתקדמות. כי יש עוד הרבה לאן להתקדם.

וגם אחרי שתגיע לגרפיקה "מציאותית" כמו בסרטים שלא בזמן אמת היום, עדיין תוכל לשפר את זה במובן של תלת מימד אמיתי, כלומר - ואז צריך רזולוציות מטורפות ופילטרים חזקים בשביל לשמור על הרגשה מציאותית (למרות שהתלת מימד בפני עצמו כבר נותן את ההרגשה הזאת).

בקיצור... יש עוד הרבה לאן להשתפר. אני מאמין שרובנו, אם נראה סרטון מתוך משחק של עוד 10 שנים, נהיה בשוק. לא נאכל ולא נדבר שבועיים... :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...