עבור לתוכן

ריבויי פוליגונים במשחקים, מה זה מצריך מהכרטיס לביצוע מקסימלי?

Featured Replies

פורסם

" In Gothic 2 a character had around 1.200 polygons. In Gothic 3 a character has 12.000 polygons.

"

מה זה אומר מבחינת הכרטיס? איזה חלק אחראי לחישובי פוליגונים ולא הקטע של ההצללות ופונקציות של פילטרים וכולי? מה היחידות שמודדים את הכוח שלו?

פורסם

היחידות הגיאומטריות - VPU.

אבל זה לא אמור להדאיג אותך ולא אמור לתת לך סיבה לבחירת כרטיס, כי היום הכרטיסים מסוגלים לחשב הרבה יותר פוליגונים בשניה מזה.

והיום מפתחי המשחקים שמים דגש דווקא על ההצללות.

פורסם

אין גם סיבה להכנס יותר מידי לפרטים.

חפש סקירות של הכרטיסים בניהם אתה מתלבט (אם אתה בכלל מתלבט בנוגע לרכישת כרטיס) ובדוק ביצועיהם במשחק שלך.

פורסם

אין גם סיבה להכנס יותר מידי לפרטים.

חפש סקירות של הכרטיסים בניהם אתה מתלבט (אם אתה בכלל מתלבט בנוגע לרכישת כרטיס) ובדוק ביצועיהם במשחק שלך.

הבעיה שלו היא שה"משחק שלו" - GOTHIC 3 עוד לא יצא ולכן הוא עדיין לא יכול לדעת איך הכרטיס שהוא קונה/קנה יתפקד בו (ולכן כנראה הוא שואל שאלות תאורטיות).

פורסם
  • מחבר

האמת ש...כן, אני מנסה לאמוד את רמת הביצועים של המשחק על המחשב שלי, לפני שהמשחק יגיע ולפני שהכרטיס יגיע גם(במפרט), זה כבר לא ישנה כי כבר בחרתי, סתם חוסר סבלנות וסקרנות.. ה VPU... תודה רבה... אני מאמין של ל7800GTX ה VPU יותר טוב מה 1950P בלי לבדוק..עכשיו אני בודק..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים