ריבויי פוליגונים במשחקים, מה זה מצריך מהכרטיס לביצוע מקסימלי? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ריבויי פוליגונים במשחקים, מה זה מצריך מהכרטיס לביצוע מקסימלי?


rikus

Recommended Posts

" In Gothic 2 a character had around 1.200 polygons. In Gothic 3 a character has 12.000 polygons.

"

מה זה אומר מבחינת הכרטיס? איזה חלק אחראי לחישובי פוליגונים ולא הקטע של ההצללות ופונקציות של פילטרים וכולי? מה היחידות שמודדים את הכוח שלו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היחידות הגיאומטריות - VPU.

אבל זה לא אמור להדאיג אותך ולא אמור לתת לך סיבה לבחירת כרטיס, כי היום הכרטיסים מסוגלים לחשב הרבה יותר פוליגונים בשניה מזה.

והיום מפתחי המשחקים שמים דגש דווקא על ההצללות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין גם סיבה להכנס יותר מידי לפרטים.

חפש סקירות של הכרטיסים בניהם אתה מתלבט (אם אתה בכלל מתלבט בנוגע לרכישת כרטיס) ובדוק ביצועיהם במשחק שלך.

הבעיה שלו היא שה"משחק שלו" - GOTHIC 3 עוד לא יצא ולכן הוא עדיין לא יכול לדעת איך הכרטיס שהוא קונה/קנה יתפקד בו (ולכן כנראה הוא שואל שאלות תאורטיות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת ש...כן, אני מנסה לאמוד את רמת הביצועים של המשחק על המחשב שלי, לפני שהמשחק יגיע ולפני שהכרטיס יגיע גם(במפרט), זה כבר לא ישנה כי כבר בחרתי, סתם חוסר סבלנות וסקרנות.. ה VPU... תודה רבה... אני מאמין של ל7800GTX ה VPU יותר טוב מה 1950P בלי לבדוק..עכשיו אני בודק..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...