rikus פורסם 2006 בספטמבר 13 Share פורסם 2006 בספטמבר 13 " In Gothic 2 a character had around 1.200 polygons. In Gothic 3 a character has 12.000 polygons."מה זה אומר מבחינת הכרטיס? איזה חלק אחראי לחישובי פוליגונים ולא הקטע של ההצללות ופונקציות של פילטרים וכולי? מה היחידות שמודדים את הכוח שלו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
T-Flash פורסם 2006 בספטמבר 14 Share פורסם 2006 בספטמבר 14 היחידות הגיאומטריות - VPU.אבל זה לא אמור להדאיג אותך ולא אמור לתת לך סיבה לבחירת כרטיס, כי היום הכרטיסים מסוגלים לחשב הרבה יותר פוליגונים בשניה מזה.והיום מפתחי המשחקים שמים דגש דווקא על ההצללות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אוריפ פורסם 2006 בספטמבר 14 Share פורסם 2006 בספטמבר 14 אין גם סיבה להכנס יותר מידי לפרטים.חפש סקירות של הכרטיסים בניהם אתה מתלבט (אם אתה בכלל מתלבט בנוגע לרכישת כרטיס) ובדוק ביצועיהם במשחק שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2006 בספטמבר 14 Share פורסם 2006 בספטמבר 14 אין גם סיבה להכנס יותר מידי לפרטים.חפש סקירות של הכרטיסים בניהם אתה מתלבט (אם אתה בכלל מתלבט בנוגע לרכישת כרטיס) ובדוק ביצועיהם במשחק שלך.הבעיה שלו היא שה"משחק שלו" - GOTHIC 3 עוד לא יצא ולכן הוא עדיין לא יכול לדעת איך הכרטיס שהוא קונה/קנה יתפקד בו (ולכן כנראה הוא שואל שאלות תאורטיות). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2006 בספטמבר 14 מחבר Share פורסם 2006 בספטמבר 14 האמת ש...כן, אני מנסה לאמוד את רמת הביצועים של המשחק על המחשב שלי, לפני שהמשחק יגיע ולפני שהכרטיס יגיע גם(במפרט), זה כבר לא ישנה כי כבר בחרתי, סתם חוסר סבלנות וסקרנות.. ה VPU... תודה רבה... אני מאמין של ל7800GTX ה VPU יותר טוב מה 1950P בלי לבדוק..עכשיו אני בודק.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.