sansa E250 ירד ל-499 ש"ח!!! - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sansa E250 ירד ל-499 ש"ח!!!


מירו

Recommended Posts

http://www.pcbuy.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1046

בהתחלה הייתי בטוח שמדובר בטעות או איזה משהו, התקשרתי לחנות דיברתי עם המוכרת שם והיא אמרה לי שזה אכן המחיר ושבסוף השבוע יגיעו אליהם עוד מכשירים כאלה.. - כרגע אזל המלאי.

שאלתי אותה אם היא אולי טעתה בקשר ל-M250 או משהו דומה ושזה לא יכול להיות כי זה מחיר זול משמעותית מכל החניות בארץ והיא אמרה לי שזה אכן הדגם.

בנוסף ראיתי גם את אותו המכשיר באיזור אחר בחנות שנמכר ב-830 ש"ח, שאלתי אותה לגביו והיא אמרה שזה טעות ומחקה את הקישור.

אני הולך לבדוק את העניין כשיגיעו אליהם מכשירים חדשים- בכל זאת אין ביקורות על החנות בזאפ ולא ממש מכירים אותם אבל אם הדבר אכן נכון הוא הולך להיות ללא ספק הנגן המשתלם ביותר בארץ (לא שעכשיו הוא לא..). בכל אופן אם מישהו מתכוון לקנות עדיף לו ללכת ולקחת את זה מהחנות, שלא יהיו בעיות.. - נפגש כבר שם :)

ד"א - לכל מי שמעוניין לקנות את הגרסא של ה-4 ג'יגה.

שאלתי את הנציגת מכירות שם איך הגיוני הפער בין ה-E250 ל-E270 - עדיף כבר לקנות 2 נגנים של 2 ג'יה ועוד להישאר עם עודף של 200 ש"ח.. - והיא אמרה לי שלראת שבוע הבא הם גם מתכננים לצאת במבצע דומה על הגרסא של ה-4 ג'יגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אאאא שבוע אחרי שאני קונה :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :kopfpatsch:

חחחחחחחח, גם אני תכננתי לקנות - אבל בגלל שאני סובל ממכה קשה של חוקי מרפי אמרתי נחכה עוד קצת, איזה מזללל.. אם תיהיה ל-E260 את אותה ירידת מחירים, הוא צריך לעלות 700 ש"ח בערך, כמו שה-E250 עלה עד עכשיו.. שווה לחכות חברה. :yelclap:

ואם לא בכל אופן 499 לנגן כזה שיודע לנגן סרטים להשמיע באיכות טובה מאוד והכל, זה מחיר ממש בדיחה - לרדת יותר מזה הוא כבר לא יכול..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחיר מעולה. השאלה היא, מי שמע על החנות הזאת בכלל? איזו אחריות מקבלים? האם המוצר חדש או שעבר תיקון? מישהו יודע איפה הם ממוקמים? לא מצאתי באתר שלהם מידע על כך.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחיר מעולה. השאלה היא, מי שמע על החנות הזאת בכלל? איזו אחריות מקבלים? האם המוצר חדש או שעבר תיקון? מישהו יודע איפה הם ממוקמים? לא מצאתי באתר שלהם מידע על כך.

Anatoli.

שאלתי אותם בקשר לאחריות - שנה כמו בכל חנות אחרת.

מיקום החנות, אכן מעורר חשד שהם לא מציינים אותו באתר, אבל שהתקשרתי היא אמרה לי שהם עוברים מקום ובשיפוצים ולכן הם לא רשמו אותו וזו בכל אופן הכתובת שלהם: השר משה 33 ר"ג 52303 , הייתי ממליץ לכל מי שקונה את הנגן לנסוע ליתר ביטחון לחנות שם ולקחת את המוצר לראות אותו ורק אח"כ לשלם. זה שמעלי צודק, לא צריך האומנם לקחת כל טוב בחשד גדול מידי, כי זו בכל זאת חנות חדשה שרוצה להצליח וזו אחת הדרכים היותר טובות לעשות את זה, אבל גם צריך להיזהר, יש לא מעט נוכלים בארץ הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...