משוב על מפרט שנקנה בין השאר בעקבות ייעוץ בפורום - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משוב על מפרט שנקנה בין השאר בעקבות ייעוץ בפורום


Mactural

Recommended Posts

אח שלי קנה מחשב חדש לפי מפרט שהוא בין השאר גיבש בעזרת האנשים פה בפורום.

דבר ראשון רציתי להודות לכולם פה.

דבר שני, קצת בשביל להחזיר לקהילה הזאת על העזרה, הנה פידבק קצר שלי אחרי התרשמות קצרה מהמחשב (מקווה שזה יעזור לאנשים אחרים בקנייה משלהם).

המפרט:

Intel 2 Duo E6600

DFI Infinity 975X/G

G.Skill 2x1024 800Ghz CL4

XFX 7900GT

Gigabyte Triton silver

Enermax Liberty 400W

Creative SBS 390

Viewsonic VX922

Logitech Internet pro keyboard

המחשב לא עבר איזשהו מאמץ כבד עד עכשיו, לא אוברקלוק, אבל התרשמות בסיסית מהרכיבים בתור משתמש שמשחק משחקי high-end.

מעבד - עד עכשיו מתפקד מעולה. לא קרה פעם אחת שנוצר איזשהו רושם של תקיעונת שנובעת מעומס על המעבד.

לוח אם+זכרונות - ביוס מגוון יחסית לכל לוח שעבדתי איתו בעבר, המחשב מאוד יציב. במפרט מצויין שהלוח תומך ב עד ל 667Mhz. הבנתי מהפורום שיש צורך לשנות הגדרות בביוס על מנת שהזכרונות ירוצו על 800Mhz, עם זאת לא היה צורך לבצע שום שינוי. הזכרונות עלו על 800Mhz (מה שכן על CL5...). הלוח מאוד מגוון ולפחות לדעתי יש בו די והותר יציאות למשתמש המעל-לממוצע (היו קולות שדיברו על בסיסיותו של הלוח הזול, לפחות מבחינתי לא היה ולא נברא).

כרטיס מסך - אני יודע שהיום אולי מצויים בשוק פתרונות אחרים לטווח המחירים, בכל מקרה הכרטיס מסך נותן תפוקה מעולה, והוא באמת לא היה יקר בצורה יוצאת דופן. משחקי High-end רצים בצורה חלקה לגמרי (בין השאר BF2, Hitman Blood Money...). לא מורגש רעש מגוף הקירור.

מארז - מבחינה חיצונית המארז יפה מאוד. עיצוב נקי ונראה מאוד חדשני, עם זאת לא "צועק". בנוי טוב. החומרים עושים רושם של חומרים טובים. מארז יציב. דווקא התאכזבתי קצת מהמאווררים (2x120mm), ציפיתי שיהיו יותר בכיוון שקט מוחלט. המאווררים לא רועשים, אבל כן מפיקים קול בצורה מורגשת (חדר מעט גדול מהממוצע, חלונות כפולים), יאמר לזכותם שהקול לא צורם, אלא מעין קול זורם בסגנון של ים.

ספק - אין לי כלים למדוד את היכולות, אבל עושה רושם של ספק טוב ויציב. המאוורר חרישי. מודולרי, מאוד נקי בתוך המארז.

רמקולים - בעקרון לא חיפשנו רמקולים יקרים, אלא רמקולים בסיסיים וזולים של 2.1. למשתמש שמחפש סאונד טוב בלי להשקיע יותר מידי הרמקולים נותנים תפוקה טובה. סאונד נקי, עיצוב חיצוני טוב, מגיע לרמות די גבוהות מבחינת ווליום.

מסך - לפי דעתי אחת הקניות המוצלחות ביותר לרכיב במחשב הזה. בתחילה שקלנו אם לקחת 1970HR (ראיתי אותו בפעולה לפני הקנייה ולאחריה), ואני שמח שהלכנו על ה VX922. מעוצב בצורה יוצאת מהכלל, פיווט, המסך פשוט ענק, למרות שה 1970HR לכאורה באותו גודל, הרושם המתקבל הוא של מסך גדול יותר. מבחינת תמונה וצבעים - התמונה חדה והצבעים עמוקים. המסך מפיק תמונה טובה מכל מסך מחשב אחר שיצא לי לראות (יש לי 17" F700P CRT שהייתי מאוד מרוצה ממנו, ואין מה לדבר, ה VX922 מפיק תמונה יותר חדה וטובה וצבעים הרבה יותר עמוקים). אפשר למצוא את המסך היום בחנויות במחיר של 2,200 ש"ח (פחות או יותר כמו ה 1970HR), לדעתי הוא שווה את זה.

מקלדת - אין הרבה על מה להרחיב בקטע הזה, פשוט מקלדת קצת יותר זולה שבאמת הופתעתי ממנה לטובה, נוחה לשימוש, קלה וקומפקטית.

בנוסף יש ברשותינו כבר כמה זמן צמד עכברי G5 - עכבר מאוד מומלץ. למרות שלי אישית בהתחלה היה קשה קצת להתרגל אליו (עבדתי בהתחלה עם עכבר סטנדרטי), אני מאוד מרוצה, העכבר נוח מאוד, כפתורים וגלגלת עשויים מחומרים נעימים. העכבר מאוד מדוייק (כל תנועה מורגשת), יעיל מאוד לגיימינג.

שוב תודה רבה לכולם.

מקווה שגם אני עזרתי לאנשים, כפי שאחרים פה עזרו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...