עבור לתוכן

שאלה לגבי אחריות של מסכי LCD !

Featured Replies

פורסם

הלכתי לחנות כלשהי לקנות מסך LCD האחריות שהם הציעו לי על המסך היא כזאת:

האחריות חלה 3 שנים ולגבי פיקסלים שרופים במסך חדש עד 14 יום מיום הקנייה למסך 19 צריך מינימום של 4 פיקסלים שרופים להחלפת המסך.

ואחרי ה14 יום צריך מינימום של 10 פיקסלים שרופים .

לי זה נשמע מאוד גרוע, וזה דחה אותי מלקנות את המסך .

אז רציתי לדעת מה אתם חושבים על תנאי האחריות האלה ומה לדעתכם בערך התכיפות והסיכוי לפיקסל שרוף והאם בכלל התנאי של 10 פיקסלים שרופים זה נורמלי, כי אני מפחד שאני יתקע עם 5 פיקסלים שרופים ואף אחד לא יחליף לי את המסך .. ושלא נדבר על הקטע שאני יכול לקבל את המסך עם 3 פיקסלים שרופים עוד מהחברה והם לא יחליפו אותו.

פורסם

אני גם שונא את תנאי האחריות של LCD, אבל זה מה יש ואין מה לעשות...

לדעתי יש חנויות שאם המסך בא עם פיקסלים שקופים מחליפים לך אותו

פורסם
  • מחבר

כן אבל האם התנאי אחריות האלה דומים יחסית לחנויות אחרות או שזה רק בחנות הספציפית הזאת ?

האם עדיף לי לקנות מסך בחנות אחרת או שזה לא כל כך משנה ?

פורסם

זה דומה לחנויות אחרות, למשל בKSP מסך 17 יחליפו לך רק אם יש לך 3 נקודות, מסך 19 זה 5 או 4 לא זוכר...

פורסם

יש לי עוד כמה שאלות בנושא, האם כל חנות תיתן לבדוק את המסך לפני הקניה?

האם חוק הגנת הצרכן לא תקף פה? "החזרת כל מוצר תוך 14 יום מיום קנייתו באריזתו המקורית".

אם יש לי 2 פיקסלים שרופים (לא בתחום האחריות) לא הכי קל להצמיד למסך מגנט למשך כמה שעות ואז להחליף אותו לחדש?

תודה

פורסם

לפי מה שאני יודע מגנט לא יהרוס מסך LCD ולא ישפיעה עליו (ניסיתי עם חבר) לא כמו בCRT

הכי טוב תיכנס לתקנון של החנות יכתבו לך שם הכל

פורסם

ראשית, אם ביצעת "עיסקה במסמך חסר", כלומר שאין חתימה שלך על שום דבר כי הכל התבצע באינטרנט או בטלפון אז זכותך המלאה להחזיר את המוצר תוך 14 יום בניכוי 5% דמי טיפול. לא נראה לי שהם יכולים לעשות משהו נגד זה.

שנית, בהרבה מאד חנויות מסכימים לפתוח את המסך ולנסות אותו בחנות ואם יש פיקסל שרוף אחד אז אתה לא לוקח אותו. חנות שלא מסכימה לזה אמורה להיות חשודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים