פורסם 2006 באוגוסט 319 שנים מחבר אני גם מתגעגע לימים ש- troubleshooting למחשב היה לבעוט בו...חוץ מזה, עוד לא יצא המשחק שיגבור על Digger!!פחחחח, אולי אם תעצום את העיניים מספיק חזק DX10 לא יגיע לפה, ואם לא תסתכל בשעון העתיד גם לא יבוא.אני לא מתגעגע ל- QEMM אבל כנראה שיש אנשים שלא מסוגלים להתמודד או מפחדים משינוי.הדבר היחיד שהטריד אותי בכל הסיפור הזה זה שגם אם החומרה היא מספיק מהירה וטובה היא לא תתמוך בפונקציות חשובות ולא תעבוד. זה בזבוז.
פורסם 2006 באוגוסט 319 שנים metal slug???אני זוכר שהייתי יושב שעות בקניון ומסתכל על הדמו במכונה!אבל שמע אין בעיה עם להתקדם אבל כולם פה אנשים פשוטים ולא ביל גייטס ואין לנו כסף בלתי מוגבלמה כל חודשיים נילך ונקנה כרטיס חדש רק בגלל משחק מטומטם?
פורסם 2006 באוגוסט 319 שנים http://www.gamespot.com/features/6154735/index.htmlטוב לא יהיה DX9L אבל יהיה DX9.0L ;Dמישהו צריך לבשר להם את זה, אבל זה D3D9Ex, גם בשם המקצועי של הפונקציות וגם בשם שmicrosoft מתייחסת אליו.DX9L היה בזמנו נסיון להכניס תכונות מסויימות של DX10 למערכות ללא תמיכה בWDDM.
פורסם 2006 באוגוסט 319 שנים מחבר מישהו צריך לבשר להם את זה, אבל זה D3D9Ex, גם בשם המקצועי של הפונקציות וגם בשם שmicrosoft מתייחסת אליו.DX9L היה בזמנו נסיון להכניס תכונות מסויימות של DX10 למערכות ללא תמיכה בWDDM.מקובל, כשמדברים על גרפיקה לקרוא לזה DirectX ולא צריך לקרוא לזה בשם המלא של DirectX3D.
פורסם 2006 באוגוסט 319 שנים מחבר אתה מתכוון באופן כללי או בוויסטה?עד כמה שידוע לי, נכון לעכשיו יש תמיכה ממש זעומה ב openGL בוויסטה. הם בכלל תכננו להיפטר מזה לחלוטין אבל היה עליהם לחץ והם מנסים להחזיר את זה.מונופול נשאר מונופול.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.