מה אתם אומרים על המשחק: OPERATION FLASHPOINT? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אתם אומרים על המשחק: OPERATION FLASHPOINT?


mic

Recommended Posts

אני מניח שאתה יודע באיזה סוג משחק מדובר, אבל בקצרה, זה סימולצייה ולא FPS של חייל.

סיפור הרקע הוא על איזה גנרל רוסי שהשתגע ותוקף שרשרת איים שיש בה כוחות אמריקאים משועממים.

המשחק מתרחש בשנות ה 80 ולכן הנשקים הם מהתקופה.

אתה מתחיל בתור חירניק פשוט ומתקדם עד לפיקוד על כיתה בדרך אתה גם תטיס מסוקים ומטוסים, תפקד על טנק וגם תהיה לוחם קומנדו. מעבר לכך בגלל שאתה יכול להשתמש בכל רכב שנמצא על המסך רוב המשימות פתוחות ואתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.

לדוגמא באחת המשימות אתה לוחם קומנדו שצריך להסתנן לבסיס טנקים רוסיים ולפוצץ טנקים עם מטענים. אחרי כמה ניסיונות כושלים לבצע את המשימה בשקט, כמו שמתבקש, התגנבתי לתוך טנק (למעשה שילקה - שיריון נ"מ עם מקלע שמפצפץ טנקים) ופוצצתי את הטנקים, שני מסוקים שהוזנקו לאוויר וכל חייל שמצאתי. אין הרבה משחקים שנותנים לך כזה חופש.

הגרפיקה היא אכן לא בשמיים אבל מהר מאוד אתה מבין שזה לא העניין מה גם שהמנוע הזה מסוגל לתת מרחבים ולנהל כמות מרשימה של כוחות על המסך. המשחק שואב אותך פנימה בכל שאר המשתנים.

בפעם הראשונה ששיחקתי בו הרגשתי כמו בקרב אמיתי. אני אפילו לא מתבייש להגיד שבשלב מסויים פשוט התחבאתי מאחורי עץ וחיכיתי שהכל יגמר. אתה פשוט לא מצפה לכזה סוג משחק. אנחנו רגילים לכל ה FPS האחרים ואתה לא מצפה מהמחשב לשחק טוב. פתאום הוא פוגע בך מרחוק ואתה אפילו לא יודע מאיפה, הוא רודף אחריך ושלא לדבר על זה שאתה פתאום לא מסוגל לרוץ ב-60 קמ"ש או לפגוע בראש של מישהו כשאתה במצב עמידה ממרחק 4 שנות אור.

לאורך כל המשחק יש אווירה של שדה קרב שבו אתה פשוט חייל אחד מתוך רבים שמנסה להשלים משימה ולחיות. או יותר נכון, לחיות ולהשלים משימה. פתאום אתה מרגיש שלא כל העולם סובב סביבך..

המשימות ממש טובות ומספיק מגוונות בשביל שלא תמות משיעמום.

חבילת ההרחבה (או ה- patch) מוסיפים משימות חדשות וגם קצת נשקים. אבל צריך לזכור שגם m16 עם מטול, שברוב המשחקים האחרים נמצא על יד יום הדין,פה הוא סטנדרטי. RPG או LAW הוא לא משהו שיחסל 20 אוייבים בשניה ואם אתה מכוון על טנק כדאי שתפגע בניסיון הראשון כי מייד אחר כך תצפה לפגז לכיוון שלך.

למשחק יצא עוד תוסף שנקרא resistance שבו אתה משחק את הסיפור מנקודת מבט של המחתרת.

קשה לי להמליץ עליו בעיניים עצומות, כי זה לא Half Life והוא לא מתאים לכל אחד.

מבחינתי מגיע לו ציון 9 אבל אם אתה לא מתחבר לרעיון ומצפה לאיזה shooter אתה תתאכזב אבל אם זה מדבר אלייך אז זה המשחק הכי מדהים בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...