צרפת וצבא לבנון יתפרסו בגבול עם ישראל - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צרפת וצבא לבנון יתפרסו בגבול עם ישראל


lmlm

Recommended Posts

ראש הממשלה אולמרט סעד עם מזכירת המדינה האמריקנית במעונו ושמע ממנה על הכוח הרב-לאומי המתגבש. על פי התוכנית, צרפת וצבא לבנון יקחו חלק בכוחות, ויתפרסו גם במעברי הגבול שבין סוריה ללבנון. עוד סיכמו השניים כי שני החיילים החטופים בלבנון יהיו חלק מכל פתרון מדיני למצב

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3283243,00.html

::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין כמה חשבו שזה שטויות ::)

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=194007.0

חכה

תנאי בסיסי לכל הסדר הוא החזרת השבויים

עוד סיכמו השניים כי שני החיילים החטופים בלבנון יהיו חלק מכל פתרון מדיני למצב

החיזבאללה עוד יקבלו הרבה על הראש עד שיסכימו להחזיר את השבויים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק זאת לא אומרת שבלי החזרת עצורים :nixweiss:

בינתיים חיזבללה מנצחים ב"מלחמה" זה ההישגים שלהם

לשרוד אחרי מלחמה בצבא החזק של ישראל

להפתיע פה ושם

מבצע חטיפה מצויין

יותר לבנונים בעד חיזבללה

יותר שנאה לישראל בכל העולם

יותר כבוד לחיזבללה

להראות שהם לא נכנעים בשום מצב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי טופי. אני מעדיפה שחיילים צרפתים מתחנגלים ייהרגו בלבנון מחיילים שלנו, ואני מעדיפה שיאשימו אותם בכל "פשע מלחמה" מאשר אותנו. יש שממש חושבים שעשינו טיהור אתני בלבנון בשנות ה-80. שיחשבו שצרפתים עושים את זה, מתאים לי לראות אותם בצד השני של המקל פעם. רק חבל שזה מתבצע אחרי למעלה מ-600 הרוגים. היה צרייך לדרוש שיהיו שם כבר על היום ה-3 למלחמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא עשינו כלום בלבנון, עברו 25 שנה ומה השתנה?

כלום, היינו תקועים שם לשווא, וחיילים נפלו לשווא.

אולמרט עכשיו יודע בדיוק מה לא צריך לעשות, וזה להשאיר חיילי צה"ל שם.

תבינו, עכשיו זה לא מחבלים שצה"ל יכול להלחם בהם בלי בעיה, מה שהיה אז, זה פאקינג כוחות גרילה שמאומנים היטב ומוכנים להלחם עד העצם האחרונה, הם לא יברחו

בזמן הקרוב.

נקווה שהרעיון הזה באמת יצא לפועל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא עשינו כלום בלבנון, עברו 25 שנה ומה השתנה?

מלחמות עולם נמשכות פחות זמן ופוטרות יותר בעיות.

וצרפת, לדעתי, היא בדיוק המדינה שצריכה להיות באמצע סכסוך בינלאומי כזה או אחר, כדי להבין מה זה להלחם בכוחות גרילה. עד עכשיו כל מה שהם עשו זה לגנות את כאשר הם בחיים לא היו בנעליים שלה ועכשיו יש להם הזדמנות. אם הם כל הזמן פתחו את הפה ונתנו לעולם לחשוב שהם יכלו לטפל בזה יותר טוב, אז בבקשה, עכשיו זאת ההזדמנות שלהם. אם הם יקחו את זה ברצינות ויטפלו בחיזבללה (מה שלא נראה לי שיקרה) ויהיו להם אבידות, הם יבינו מה זה להיות אנחנו (או שלא, כי אין להם ממש , בעיקר לגיונות זרים). בתסריט אחר הם לא יעשו כלום ויברחו עם הזנב בין הרגליים כמו שברחו מרוסיה ואח"כ לתוך התחת של עצמם במלה"ע ה-1 וה-2 אחרי שיהיו להם עוד יותר אבידות והם לא יצליחו לחסל ולו מחבל אחד. ובתסריט אחר הם אשכרה יחקו את העניינים בידיים או יפעלו בחוסר זהירות, ייפגעו באזרחים ואז אני רוצה לראות אותם מנסים להסביר את זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה

במה לעזאזל צרפת קשורה לגבול בין לבנון לישראל הם סתם מדינה קטנונית שונאת בריטית ומריחה כמו גבינה שנמצאת במערב אירופה!

לבנון הייתה פעם של הצרפתים לכן הם כל כך רוצים לעזור לה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה את הנקניקים האלו. כל הזמן מבקרים אותנו עכשיו שישחו בבוץ וחרא ויחטפו כדורים בעצמם. אלא שאני מפחדת שהחיזבללה ישחקו אותה "ילדים טובים" כדי לעשות הצגה טובה לדוד ז'אק ואז נצא מפסידים, החיזבללה לא יפורק מנשקו, לא תהיה שום ריבונות אמיתית בלבנון ואנחנו נואשם בפשעי מלחמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וצרפת, לדעתי, היא בדיוק המדינה שצריכה להיות באמצע סכסוך בינלאומי כזה או אחר, כדי להבין מה זה להלחם בכוחות גרילה. עד עכשיו כל מה שהם עשו זה לגנות את כאשר הם בחיים לא היו בנעליים שלה ועכשיו יש להם הזדמנות. אם הם כל הזמן פתחו את הפה ונתנו לעולם לחשוב שהם יכלו לטפל בזה יותר טוב, אז בבקשה, עכשיו זאת ההזדמנות שלהם.

מי אמר שהם לא היו? ב- 1994 היו חיילים צרפתים כחלק מכח שמירת שלום בחוף השנהב (מדינה באפריקה). במהלך תקיפה של חיל האויר של חוף השנהב על כוחות מורדים, הופצצה עמדה צרפתית ותשעה חיילים נהרגו. הממשלה מיהרה להתנצל והודיעה שמדובר בטעות. אבל לצרפת זה לא הספיק - התגובה הצרפתית "הפרופורציונית" היתה להשמיד לחלוטין את חיל האויר של חוף השנהב. וכשההמון הזועם הפגין נגד צרפת, החיילים פיזרו אותו באש חיה והרגו עשרות מפגינים.

יש מדינות שיכולות להטיף לנו מוסר. צרפת אינה אחת מהן.

אין להם ממש , בעיקר לגיונות זרים

יש להם חזק למדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין, שמורכב בעיקר מלגיונות זרים בשירות צרפת.

במידה וזה אכן כך, אז החיזבללה באמת יעשו הצגה של ילדים טובים ולא יפגעו בחיילים הצרפתים, השאלה היא האם יש לצרפת אינטרס גדול מספיק לשמור שחיזבללה לא יתקוף את ישראל? כי אם אין, אז הם פשוט ישבו שם רגל על רגל ויגידו שאין מה לעשות וקטיושות ימשיכו להתעופף באויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...