עשר עובדות שאתם צריכים לדעת על CORE 2 DUO - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עשר עובדות שאתם צריכים לדעת על CORE 2 DUO


lmlm

Recommended Posts

מעניין מאוד.

תרגום למעוניינים:

1. 2 Dou ו 2 Extream יהיו המעבדים הזמינים הכי מהירים. יותר מהירים מפנטים EE בזכות כל מיני טכנולוגיות כמו Smart Cache ו-Wide Dynamic Execution, ולפי באנצ'ים ראשונים (שכולנו מכירים) גם מהיר יותר מFX62.

2. המותג 2 Dou מבטל את המותג . לא יהיה יותר שום מותג , כגון פנטים 5, 6 וכו'.

3. לראשונה, אינטלל מספקת פלטפורמה אחידה - לשולחנייםConroe, לניידים Merom ולשרתים Woodcrest. כולם מעבדים כפולי ליבה החולקים את היתרונות וומבוססים על מיקרוארכיטקטורת .

4. כל גירסאות המעבדים יספקו יותר ביצועים בפחות חשמל. הדבר יאפשר אורך חיי סוללה משופר ללפטופים. זה גם יאפשר דקים יותר מכיוון שפחות אנרגיה = פחות חום, ופחות חום = פחות איוורור.

5. בנוסף לזה (4), פחות חשמל = פחות רעש מכיוון שהמאווררים יוכלו לפעול לאט יותר. בזמננו, שיותר ויותר מחשבים מגיעים לסלון (HTPC) ולחדרי מגורים, המושג "שקט" מקבל משמעות חדשה וחשובה מתמיד.

6. הפלטפורמה החדשה תהיה מסוגלת להתחבר לסוקטים הישנים. לכן, כל מי שקנה כבר ציוד בתקופה האחרונה - לא יצטרך לקנות ציוד חדש.

7. ריבוי משימות מגיע לעידן חדש. עם טכנולוגית הוירטואליזציה, תוכלו להפוך מחשב פיזי אחד למספר מחשבים וירטואליים, שכל אחד מריץ תוכנות ומערכת הפעלה שונה. לדוגמא, תוכלו להפעיל ביחד שרת FTP, שרת , מסד נתונים ועדיין להנות ממשחק או גלישה באינטרנט במקביל.

8. נכון להיום, רק מחשבים עסקיים מכילים את הצ'יפ TPM 1.2 protection. יחד עם הCore 2 Dou, כל המחשבים יהיו מוגנים ע"י TPM. הטכנולוגיה (TPM - Trusted Platform Module) מאפשרת הגנה על סיסמאות, שמות משתמש, מסמכים חשובים ו/או סודיים ברמת החומרה מגנבים למיניהם.

9. לגבי השמות חסרי המשמעות:

מרום, וודקראסט וקונרוי הם לא שמות מפוצצים למעבדים בעלי ביצועים חזקים. השבבים קונרו ווודקראסט מפותחים באורגון, קליפורניה וטקסס, ולכן הגיוני שקונרו יקרה ע"ש מקום בטקסס ווודקראסט בקליפורניה. והמרום? מרום זהו שם של אגם עתיק בישראל. אז יש לכם שני ניחושים איפה שבבי הלפטופים מתוכננים.

10. מתי תוכלו להשיג אחד? רוצה מערכות מוכנות תוך כמה שבועות ולהשאיר מקום לשמועות לסוף יולי. צפו למערכת חדשה כזו סתחילת אוגוסט ;)

מוזמנים לתקן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

6. הפלטפורמה החדשה תהיה מסוגלת להתחבר לסוקטים הישנים. לכן, כל מי שקנה כבר ציוד בתקופה האחרונה - לא יצטרך לקנות ציוד חדש.

התרגום נכון, העובדה לא נכונה.

אפילו אם זה אותו סוקט צריך לוחות אם חדשים, וזה רוב הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...