איך לפלס את דרכי לליבה של נערה?עריכה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך לפלס את דרכי לליבה של נערה?עריכה


moshe55501

Recommended Posts

איך אני יכול ליגוע בליבה של אחת שאני אוהב אפילו שהיא אוהבת מישהו אחר אבל המישהו הזה לא אוהב אותה

ומה אני יכול לשאול אותה כל מיני שאלות על הכל (ואל תשכחו שאני בן 15)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 217
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

א. תשתמש במעדר.

ג. תתעלם ממנה

פעם בשבוע תדבר איתה על משהו קצר, תשחק אותה "מקסים", ובשאר השבוע תתעלם ממנה בנונשלנטיות, בנות מתות על זה.

ד. אני יודע שאין סעיף ב' , זה כי הת'רד הזה הוא מאזור הדימדומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיה נחמד, אבל לא קרצייה.

זה גם תלוי בבחורה. יש את הסטומות שילכו עם אחד שלא שם עליהן, יידפקו וייזרקו, ויש את הריאליסטיות יותר שאומרות "טוב, נו, יש עוד הרבה דגים בים" ואתה צרייך לדעת לאיזו קטגוריה משתייכת הבחורה שאתה מעוניין בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. תשתמש במעדר.

ג. תתעלם ממנה

פעם בשבוע תדבר איתה על משהו קצר, תשחק אותה "מקסים", ובשאר השבוע תתעלם ממנה בנונשלנטיות, בנות מתות על זה.

ד. אני יודע שאין סעיף ב' , זה כי הת'רד הזה הוא מאזור הדימדומים.

אחת התגובות היותר מצחיקות שראיתי כאן :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא רציני נכון?!

למה אתה חושב שבאמת יש נוסחא לכבוש מישהי? אני לא יודע מה איתך אבל הבנות שאני מכיר שונות המון מאחת והשניה.

אני לא יכול להגיד לך מה לומר לה אבל אני יכול לייעץ לך אילו דברים כדאי לך להוסיף לעצמך ככה שבעתיד המון יתאהבו בך :

1. ציניות אבל כמובן עם גבול מסוים!

2. תהיה מצחיק [עדיף שתהיה רק משעשע לדעתי .. כמובן שזה אומר שבלי בדיחות מיותרות אלא רק יציאות משעשעות]

3. זרוק מסרים מיניים ותשתמש בשני הסעיפים האלה שלמעלה. לדוגמה קרה לי שאמרתי למישהי שהיא מבלבלת אותי, היא שאלה אותי אם זה טוב או רע אז עניתי לה תלוי את מה את מבלבלת. או שאחת אמרה לי - נשבעת לך ידידים שלי רוצים רק לחרמן אותי. אז אמרתי לה - את מספרת או מבקשת? או שסתם דיברנו ואמרתי לה "נו אז מה... זין זה זין!!" בהקשר של השיחה זה משעשע אבל עזוב. או שאמרתי לאחת "תמצצי כבר לחבר שלךךךךךךךך דיייייי" חחחח זה היה בצחוק היא הבינה ותאמין לי שאפילו שזה נשמע מוזר זה עובד.

4. לסיים את השיחה בשיא!! זה מאוד חשוב! אל תגיע למצב שאין לכם על מה לדבר ואז אתם נפרדים אלא תגיע למצב של אחרי שיחה דיי ארוכה [חצי שעה-שעה] ובאמצע נושא מסוים שאתם מדברים עליו תגיע בעקיפין לזה שאתה צריך ללכת - הינה דוגמה - דיברתי עם ידידה איזה שעה ואז היא שאלה אותי שאלה ומה צריכים לעשות במצב כזה ? - " אני אתן לך לחשוב על זה לפני השינה" "אני זזתי ביי מאמי" אחרי שאתה גומר את השיחה נשאר לה גם טעם של סקרנות וגם טעם של כיפיות בשיחה [במידה ותשלב את שלושת הסעיפים הראשונים]

5. שמור את השיחות שלכם שיהיו מיוחדות ותעשה את זה בכך שתדבר איתה רק פעם-פעמיים בשבוע ולא כל יום. אתה לא רוצה להפוך לידיד שלה נכון?!

6. אם אתה רוצה לדעת אם היא מעוניינת [כשהשיחה לא זורמת] פשוט אל תשלח לה הודעה. פה בא הקטע הקריטי לדעתי. תראה אחי, אם מישהי לא אוהבת את הסגנון שלך [מראה, אופי וכדומה] אתה לא יכול לגרום לה לאהוב אותך! קשה לשנות טעם של מישהו ובמיוחד בגיל כזה. אם אתה לא שולח לה הודעה ואתה רואה שהיא כותבת ומוחקת וכותבת ומוחקת זה כבר אומר משהו על זה שהיא נהנת לדבר איתך [אם היא ממש אומרת לך את זה אז יש פה בעיה ... כמו שאמרתי, אתה לא רוצה להפוך לידיד! ]

7. תהיה מגעיל בהתחלה אבל בגבול מסוים... אתה צריך לערער לה קצת את הביטחון [זה יוצר משיכה לפעמים] ואז לזרום איתה בשיחה. אל תחמיא לה יותר מידי לדעתי כי אז שוב אתה הופך לידיד! גם עוד משהו - אף אחד לא אוהב אנשים נחמדים, כלומר, אף אחד לא אוהב שבן אדם שהוא לא מכיר פתאום נחמד אליו... אני יודע שזה נשמע מוזר [כי גם אני הייתי פעם כזה נחמד] אבל זה מראה על חולשה מסוימת באופי של הבן אדם וזה מרתיע. בגלל זה מצד אחד תהיה קצת מגעיל ואחר כך תזרום עם השיחה... ** כמובן שצריך לפעמים להיפתח על נושאים פרטיים ולשתף [עדיף אבל לא על המשפחה אלא על חברים, ידידות אחרות או אקסיות] אבל אל תצא בן אדם חרא מהסיפורים האלה.

8. תגרום לה לדבר על החזה שלה חחחחח אין לי פה מה להוסיף. אחת הסתלבטתי שהשדיים שלה נופלים אז היא אמרה שהם עומדים ובהמשך השיחה היא שאלה אם אני רוצה להרגיש שהם אמיתיים... זאת סתם דוגמה [כמובן שהיא דיי אמרה את זה בצחוק אבל יש הרבה רמיזות]. גם בכללי דבר איתה על סקס. דיברנו על זה שבנות שעירות חרמניות יותר והיא עושה לי שהיא חייבת להתגלח כי יש לה יער

רק אני רוצה להוסיף שכל הדוגמאות האלה ניתנו משיחה עם מישהי שרק הכרתי [ויש לה חבר חחחח]. עכשיו הקטע הוא שיש המון סוגים של בנות וזאת אחת ששונאת ערסים. בנות שאוהבות ערסים זאת בעיה וצריך להתנהג אחרת. אישית מאוד קשה לי להסביר את עצמי כי זה שונה מבן אדם לבן אדם אבל בעקרון בשביל בנות נורמאליות מה שרשמתי לך יספיק כדי להתחיל את הקשר. אני לא אומר להתאהב כי זה דבר שלא משחקים איתו אבל כדי לבסס קשר זה טוב. בשביל להמשיך את הקשר פשוט תהיה עצמך ואל תשתנה בשביל אף אחת! בנות יבואו ובנות יילכו. הן רוצות קשר לא פחות מאיתנו ואתה לא צריך לתת להן יותר מידי כבוד בשביל שיאהבו אותך.

עוד משהו שחשוב- אל תראה שאתה משתדל וכאילו אתה פועל על פי מדריך... פשוט זרום במחשבה "כן כן, לא לא!" אני לא יודע אם תיאורטית זה באמת טוב כל מה שרשמתי אבל אחרי שקראתי כמה היסטוריה ראיתי שאצלי השיחות נראות ככה בערך ושאחרי כל השיחות האלה אני בקשר טוב עם אותן בנות.

שיהיה לך בהצלחה.

עוד משהו - אני מוחק את ההודעה הזאת בערב [כדי לישון טוב בלילה שמישהי שמכירה אותי לא תראה (אפילו שהסבירות שואפת לאפס)].

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנלא מבין מה הבעיה בלהיות ידיד, יש לך headstart על כל האחרים.

כמובן שלהפוך לידיד נפש של אחת שאתה רוצה יותר ממנה זה בעיה, אבל היו לי גם מצבים כאלה שהצלחתי להפוך מהידיד הכי טוב לחבר.

אני רק רוצה לחזק את זה שמעלי, חוש הומור (שכולל ציניות) , שנינות מינית , חוצפה לפעמים ומסתורין הוכיחו את עצמם כיעילים ביותר;

מן הסתם אי אפשר להכריח בן אדם למות עליך, אבל הדברים האלה יוצרים את האפיל הראשוני.

משפט חשוב:

בנות יבואו ובנות יילכו. הן רוצות קשר לא פחות מאיתנו ואתה לא צריך לתת להן יותר מידי כבוד בשביל שיאהבו אותך
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באנה איזה שטויות :s07:

כל המדריכים האלה זה כאלה בילבולי ביצים(שעלולים להוביל לכאב ביצים)

אתה יכול לחקור ולנבור שנים על גבי שנים, לפנות לבילבולציה(שירים ושטויות) ואפילו למדע - אתה לא תבין...

לדעתי אם קיימת משיכה גופנית ראשונית, וטבועות בך התכונות הנכונות והיא תבחין בהן, פשוט תיהיה כנה ותגיד לה מה אתה מרגיש והיא שלך :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עושה רושם שהרבה אנשים פה לא יודעים שאמא שלהם היא בת.

סורי שהרסתי לכם.

פאק, זה פשוט קורה. לא צרייך אבל להיות יותר מדיי אפאטי ובגיל 15 זה נראה סוף העולם אבל יהיו לך אהבות אחרות וגדולות יותר כך שאם זה לא ילך, תרים ת'ראש ותסתכל קדימה - או על האחורה של מישהי. :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם לא תצליח, זה טוב שלפחות יש לך מטרה :xyxthumbs:

ואני אומר את זה בתור אחד שחווה כישלון אחד צורם להחריד, ובדרך לחוות את השני (לפחות אני מכין את עצמי מראש D: )

אל תנסה לחפש נוסחות קסם, או שיטות מדהימות (לא, אפילו לא "המדריך למתחילים" בביפ, עד כמה שלפעמים זה משעשע)

אני אתן את העצה היחידה שאפשר לתת: פשוט תהיה עצמך. אם תשנה את עצמך בשביל לתפוס את תשומת הלב שלה, ואז תחזור להיות אתה, זה כנראה יגמר בצורה שתגרום לך להתפלל שלא היית עושה את זה מהתחלה.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...