Judas Iscariot פורסם 2007 באוקטובר 13 Share פורסם 2007 באוקטובר 13 ^ האחרון באמת חזק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2007 באוקטובר 22 מחבר Share פורסם 2007 באוקטובר 22 חברים מהעבודה הישנה עדיין שולחים למייל: לקוחה מתחילה לצעוק בטלפון"צ'רלי תעוף מפה!!! צ'רלי אמרתי לאאאא!!! צ'רלי רע!!!" אז אני אומר לה: "הכל בסדר?" אז היא אומרת לי "כן החתול פשוט כיבה לי את המחשב" אני בוכה פה מצחוק הכרויות לבני 60+מתקשר אליי אחד בן 62. רוצה לדעת איזה אתרי הכרויות יש >> הפנתי אותו לGOOGLE הוא גם שאל איך קוראים להכרויות באנגלית, אמרתי DATE- רוצה להכיר מישהי מחו"ל. הוא כ"כ שמח...... עכשיו, יש שם תומך קרוע אחד, שעשה לעצמו מנהג (אחד מני רבים) לשגע את נציג הצ'אט באיזה אתר שנציגי התמיכה מזמינים דרכו אוכל למשמרות הוא כל פעם שולח סקרינשוטים של המתיחות האלה, מצטער שלא יצא לי לשמור את כולם, יש כמה ממש ממש מצחיקים.. הנה האחרון: לא יודע למה, אבל זה קרע אותי לגמרי כנראה צריך להכיר את הבן אדם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
moonjib פורסם 2007 באוקטובר 23 Share פורסם 2007 באוקטובר 23 קורע! תביא עוד... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
verynoti פורסם 2007 באוקטובר 23 Share פורסם 2007 באוקטובר 23 חזק יש פה קטעים קוראיםאהבתי את הסרטון של מלחמת הכוכבים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
naor 2002 פורסם 2007 באוקטובר 25 Share פורסם 2007 באוקטובר 25 הת'רד הזה הוא הדבר הכי מצחיק וקורע שיש בHWZONE זה רק אני או שמרוב שזה כל כך מצחיק זה נראה כאילו אלי יצפאן או טל פרידמן היו משועממים והחליטו להסתלבט על נציגי שרות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
malcolmx9 פורסם 2007 באוקטובר 25 Share פורסם 2007 באוקטובר 25 עדיין אין לי הרבה דברים מצחיקים, אחרי שנתיים וחצי בתמיכה טכנית, אבל לפני שבוע הייתה לי לקוחה מאוד מוזרה! אני מבקש ממנה מספר טלפון כדי להעלות את המנוי, היא אומרת סבבה, ואז אני מתחיל לשמוע אותה מקישה אותו בטלפון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lost Spirit פורסם 2007 באוקטובר 25 Share פורסם 2007 באוקטובר 25 הת'רד הזה הוא הדבר הכי מצחיק וקורע שיש בHWZONE זה רק אני או שמרוב שזה כל כך מצחיק זה נראה כאילו אלי יצפאן או טל פרידמן היו משועממים והחליטו להסתלבט על נציגי שרות?אלי יצפאן לא מצחיק :-Xבמיוחד עכשיו שהוא בפריים טיים בערוץ 2 הוא בכלל צריך להעלות את הרמה שלו :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Decktor פורסם 2007 באוקטובר 25 Share פורסם 2007 באוקטובר 25 עדיין אין לי הרבה דברים מצחיקים, אחרי שנתיים וחצי בתמיכה טכנית, אבל לפני שבוע הייתה לי לקוחה מאוד מוזרה! אני מבקש ממנה מספר טלפון כדי להעלות את המנוי, היא אומרת סבבה, ואז אני מתחיל לשמוע אותה מקישה אותו בטלפון לי זה היה קורה כל הזמן, אמריקאים מפגרים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2007 באוקטובר 25 Share פורסם 2007 באוקטובר 25 ^^ :elkgrin: משוגעים! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2007 באוקטובר 29 מחבר Share פורסם 2007 באוקטובר 29 מייל שהגיע לתמיכה הטכנית במקום העבודה הקודם שלי:שלוםלפני זמן מה נרשמתי לשרות שלכם המתחייב שלא לאפשר לדואר זבל להגיע אלי, אמנם הכמות פחתה מעט אך עדיין אני מקבלת הרבה דואר זבל, אם אתם לוקחים כסף- אנא עמדו בהתחייבותאם אינכם יכולים לעמוד בהתחייבות, בטלו את הרישום שלי והחזירו לי את כספי בחזרהזה אמור להיות אמצעי מניעה...לו זה היה קונדום- המחשב שלי היה כבר בהריוןנא תגובתכםבברכהXXXXX XXX קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 באוקטובר 29 Share פורסם 2007 באוקטובר 29 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2007 באוקטובר 29 Share פורסם 2007 באוקטובר 29 אני לא מאמין, אבל גם לי יש מייל לפרסם. המייל הגיע מלקוח שקנה מוצר מסוים (אוזניות עם מיקרופון), שימו לב: לתמיכה *** ***** שלוםלאחרונה רכשתי אצלכם אוזניות מסוג ******** המתחברות למחשב ב 2 חיבורי 3.5 מ"מ חיברתי את האוזניות למחשב- אבל הן לא עובדות! בבקשה הפנו אותי למקום בו אוכל להוריד דרייבר לאוזניות בשביל שיעבדו כראוי בתודה, **** ****** (הערה- הבעיה בסופו של דבר הייתה שבורר הווליום היה על מינימום ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--Shadow-- פורסם 2007 באוקטובר 29 Share פורסם 2007 באוקטובר 29 אחי השרוט לא להתייחס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2007 באוקטובר 29 מחבר Share פורסם 2007 באוקטובר 29 אהה, זה "סיפור התמיכה" הכי נדוש, יש לפחות 3 כאלה בניסוחים שונים בעמוד הראשון של הת'רד הזה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikimaru פורסם 2007 באוקטובר 30 Share פורסם 2007 באוקטובר 30 מכירים את אלא שאומרים לכם אני מכיר מחשבים 12 שנה ומרגישים מינימום ביל-גייטס, אז לי יש אצל אחד הלקוחות שלנו מנהלת שזו הגישה שלה לכל מה שקשור למחשב, מבחינתה אתה לא פותר בעיות אלא מזכיר לה איך להגיע אליהן... באחד הימים אני מגיע ללקוח מטפל בשרת בודק גיבויים וכו'.. ואז מגיע אלי המזכירה של אותה המנהלת ואומרת לי בבהלה אל תשאל יש ל-*** וירוס רצחני, אקצר התהליך ואגיע לנקודה בא אני מגיע למשרד המנהלת אני: אז מה וירוס? מנהלת: חבל על הזמן הנורטון הזה לא חוסם כלום, אני: (מה שנכון נכון) לא יכול להיות אם הוא מעודכן לא אמורה להיות בעיה (בודק שאכן הוא מעודכן ורואה שהמערכת עובדת סבבה,בזמן הבדיקה היא מתרברבת שהיא למדה בסיון), מה בדיוק קורה שאת מזהה וירוס? מנהלת: אני לוקחת משולחן העבודה את קיצור הדרך של IE ומעבירה אותו לכאן (סרגל הפעלה מהירה) לא רוצה אותו על השולחן עבודה, (מושכת הקיצור) אתה רואה שהוא לא מופיע, אני: (נו בטח מפגרת כי אצלך הסרגל מציג רק 3 אייקונים) את רצינית שזה האיבחון שלך לוירוס ההיסטרי? מנהלת: אני רואה שמשהו לא תקין כאן זה אותו הדבר כמו בבית שלי הבן שלי מצא את הוירוס שעושה את זה, אני: (הוירוס היחיד כאן זו את) דרך הגב לא אמרת לי מה למדת בסיוון, מנהלת: הקלדה עיוורת... למה אתה שואל, אני: (WTF ) מה הקלדה עיוורת? זה מה שלמדת שם?! אני הייתי בטוח שלמדת משהו קצת יותר מזה (בינתיים אני נכנס להפעלה מהירה ויש שם איזה 50 קיצורי דרך של IE) טוב לא משנה, תראי כמה קיצורי דרך עשית! מנהלת: אתה רואה זה הוירוס הזה! אני: זה לא וירוס זו בעיה במשתמש, זו את שעשתה את זה... מנהלת: אני אומרת לך זה הילד הדפוק שלי ששיכנע אותי שזה וירוס, אני: אז נסכם שלהבא את תבדקי את עצמך לפני שאת שולחת את המזכירה שלך בסהרה ומוציאה אותי מהעבודה שלי? מנהלת: מסכימה מצטערת, גם המזכירה הזאת מהיא עושה רעש יותר מידיי, אני: לא חשוב העיקר שאת מקלידה עיוור... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.