פורסם 2007 ביוני 318 שנים הצועקת: (שכבר לוחשת) רגע אתה לא מהתיקון מדפסות? אני: לא אני מ-******, הצועקת: הא מה שלומך? אני: קצת חירש באוזן ימין ואת? הצועקת: יו אני מזה מצטערת לא ידעתי שזה אתה, אז אתה שומע הביאו לנו מדפסת חליפית ואני לא מצליחה להדפיס A3, :lol: גדול!!!
פורסם 2007 ביוני 318 שנים הת'רד הכי אדיר בעולםכל עם ישראל צריך לקרוא את זה בשביל להבין איזה פסיכים אנשים כאן...
פורסם 2007 ביוני 318 שנים הבעיה היא שרוב עם ישראל הוא האנשים המתוארים כאן... הם יקראו את ההודעות פה ויהיו בטוחים שאנחנו, הפורום של "המבינים" הם הפסיכים
פורסם 2007 ביוני 318 שנים לפי דעתי יש פה כמה קטעים לארץ נהדרת או לקצרים...ענק...!אולי יהיה אפשר לרכז את כל הסיפורים הכי חזקים בת'רד הראשון?
פורסם 2007 ביוני 318 שנים לפי דעתי יש פה כמה קטעים לארץ נהדרת או לקצרים... ענק...! אולי יהיה אפשר לרכז את כל הסיפורים הכי חזקים בת'רד הראשון? אתה מוזמן לעבור על 50 עמודים... :
פורסם 2007 ביוני 418 שנים בדיוק בגלל הסיבה שהסיפורים החזקים מסופרים ראשונים ע"י כל אחד.מה גם שאתה שומע חלק מהסיפורים שוב בגירסאות שונות... ככה שאני מבין אותך.
פורסם 2007 ביוני 418 שנים מחבר יש דברים קורעים גם באמצע ובסוףאיפשהו בין האמצע לסוף העתקתי לכאן בלוג שלם של תומך טכני לשעבר (ברשותו כמובן) וזה ממש קורע....
פורסם 2007 ביוני 418 שנים אני חייב לציין שזה הת'רד האיכותי ביותר והמצחיק ביותר שנתקלתי בו מיום הרשמי לZONE.
פורסם 2007 ביוני 1118 שנים תרשו לי להוסיף: נלקח מפה - http://www.rinkworks.com/stupid/cs_stuptech.shtmlI use a cable modem company for my Internet service. One day, it was not working. So I called our neighbors down the street and found that theirs was not working either. I decided to call tech support to see if it was down in our area. The message did not list it, so I went ahead to ask tech support. * Tech Support: "Oh, we've been getting a lot of calls from that area today." * Customer: "So service down in this area, then?" * Tech Support: "Hmmm, well, my records don't show that. Okay, let's check your settings." * Customer: "I've already checked my settings; they are fine. But I can see that the light on the cable modem isn't on. I just want to know if service is down and if someone is working on the problem." * Tech Support: "Hmmm, the problem isn't on our end, it's on your end. Maybe you should try to re-install your drivers. Sometimes the drivers just fail." * Customer: "Ma'am, we have five computers connected to the cable modem? None of them can get online. Are you saying all their drivers failed simultaneously?" * Tech Support: "Oh, your computers are networked? Well, we don't support networks." * Customer: "That's fine, I have my PC connected directly to the cable modem right now." * Tech Support: "Well, just re-install your modem drivers. Go to Control Panel...." * Customer: "Wait, you are telling me that five PCs of five different brands with five different drivers failed simultaneously? And how about the rest of the area? I think your service is down." * Tech Support: "Ma'am, I think it's your drivers." * Customer: "Uh, thanks, I'll check it out and call you back." I called back 30 minutes later. It turns out service was down in our area.
פורסם 2007 ביוני 1118 שנים :lol: חזק! הכי אהבתי את: "או, המחשבים שלכם מחוברים ברשת? טוב, אנחנו לא תומכים ברשתות".
פורסם 2007 ביוני 1118 שנים משהו נחמד שנתקלתי בו דרך "Stumble":http://haddadusa.com/Jokes/General/Help_Desk/
פורסם 2007 ביוני 1118 שנים מחבר זה user friendly , הקומיקס הכי עתיק שמדבר על תמיכה טכנית.נתקלתי בו ביום השני שלי בערך בתמיכה הטכנית בזמנו....נראה לי שיש לינקים אליו גם במהלך הת'רד הזה.ואם אין - http://www.userfriendly.org/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.