עבור לתוכן

סיפורי תמיכה שקרו באמת

Featured Replies

פורסם

ענק!

  • תגובות 1k
  • צפיות 375.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הצועקת: (שכבר לוחשת) רגע אתה לא מהתיקון מדפסות?

אני: לא אני מ-******,

הצועקת: הא מה שלומך?

אני: קצת חירש באוזן ימין ואת?

הצועקת: יו אני מזה מצטערת לא ידעתי שזה אתה, אז אתה שומע הביאו לנו מדפסת חליפית ואני לא מצליחה להדפיס A3,

:lol: :lol: :lol: גדול!!!

פורסם

הת'רד הכי אדיר בעולם

כל עם ישראל צריך לקרוא את זה בשביל להבין איזה פסיכים אנשים כאן...

פורסם

הבעיה היא שרוב עם ישראל הוא האנשים המתוארים כאן...

הם יקראו את ההודעות פה ויהיו בטוחים שאנחנו, הפורום של "המבינים" הם הפסיכים :)

פורסם

לפי דעתי יש פה כמה קטעים לארץ נהדרת או לקצרים...

ענק...!

אולי יהיה אפשר לרכז את כל הסיפורים הכי חזקים בת'רד הראשון?

פורסם

לפי דעתי יש פה כמה קטעים לארץ נהדרת או לקצרים...

ענק...!

אולי יהיה אפשר לרכז את כל הסיפורים הכי חזקים בת'רד הראשון?

אתה מוזמן לעבור על 50 עמודים... ::)

פורסם

לפי דעתי זה הולך ונהיה פחות מצחיק ככל שמתקדמים בעמודים..

פורסם

בדיוק בגלל הסיבה שהסיפורים החזקים מסופרים ראשונים ע"י כל אחד.

מה גם שאתה שומע חלק מהסיפורים שוב בגירסאות שונות... ככה שאני מבין אותך.

פורסם
  • מחבר

יש דברים קורעים גם באמצע ובסוף

איפשהו בין האמצע לסוף העתקתי לכאן בלוג שלם של תומך טכני לשעבר (ברשותו כמובן) וזה ממש קורע....

פורסם

אני חייב לציין שזה הת'רד האיכותי ביותר והמצחיק ביותר שנתקלתי בו מיום הרשמי לZONE.

פורסם

תרשו לי להוסיף: נלקח מפה - http://www.rinkworks.com/stupid/cs_stuptech.shtml

I use a cable modem company for my Internet service. One day, it was not working. So I called our neighbors down the street and found that theirs was not working either. I decided to call tech support to see if it was down in our area. The message did not list it, so I went ahead to ask tech support.

* Tech Support: "Oh, we've been getting a lot of calls from that area today."

* Customer: "So service down in this area, then?"

* Tech Support: "Hmmm, well, my records don't show that. Okay, let's check your settings."

* Customer: "I've already checked my settings; they are fine. But I can see that the light on the cable modem isn't on. I just want to know if service is down and if someone is working on the problem."

* Tech Support: "Hmmm, the problem isn't on our end, it's on your end. Maybe you should try to re-install your drivers. Sometimes the drivers just fail."

* Customer: "Ma'am, we have five computers connected to the cable modem? None of them can get online. Are you saying all their drivers failed simultaneously?"

* Tech Support: "Oh, your computers are networked? Well, we don't support networks."

* Customer: "That's fine, I have my PC connected directly to the cable modem right now."

* Tech Support: "Well, just re-install your modem drivers. Go to Control Panel...."

* Customer: "Wait, you are telling me that five PCs of five different brands with five different drivers failed simultaneously? And how about the rest of the area? I think your service is down."

* Tech Support: "Ma'am, I think it's your drivers."

* Customer: "Uh, thanks, I'll check it out and call you back."

I called back 30 minutes later. It turns out service was down in our area

.

פורסם

:lol: :lol: :lol: חזק!

הכי אהבתי את: "או, המחשבים שלכם מחוברים ברשת? טוב, אנחנו לא תומכים ברשתות".

פורסם
  • מחבר

זה user friendly , הקומיקס הכי עתיק שמדבר על תמיכה טכנית.

נתקלתי בו ביום השני שלי בערך בתמיכה הטכנית בזמנו....

נראה לי שיש לינקים אליו גם במהלך הת'רד הזה.

ואם אין - http://www.userfriendly.org/

פורסם
:lol:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים