סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 34 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE

Recommended Posts

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אבא שלי התקשר לתמיכה הטכנית ביום אחד שממש לא היה לי כח לסדר שום דבר במחשב.

אז הוא מתקשר לחברה ואומר :

"שלום יש לי 2 בומבה ויש לי בעיה..."

חחח כן זה כמו המתיחה על הדגדגן .... במקום ..... עם פאגין נראה לי :lol::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

(ה-ק-פ-צ-ה)

אז....אין איזה תומכים טכניים / נותני שירות מכל סוג , חדשים בפורום שרוצים להוסיף סיפורים...?

אתם מוזמנים בכל עת.

ובשביל שזה לא ייחשב לי כהקפצה,

אני עובד עכשיו בחברה שנותנת תמיכה ל sysadmins של חברות אחרות, לגבי תפעול מוצר שלנו - לצורך העניין שרת relay לדואר אלקטרוני.

אז בד"כ אנחנו מדברים עם אנשים שמבינים עניין יותר מהלקוח הממצוע, כל מיני אחראי מיחשוב של חברות קטנות, שזה התחום שלהם (רשתות)

יצא שלאחת מהחברות הקטנות האלה, נדפקה קופסא שלנו (שרת) - בעיית חומרה, קורה... מה לעשות

אז הוצאנו להם קופסא חדשה באותו יום, ושלחנו לספקית שלהם (שהיא במקרה הספקית שעבדתי בה כשהת'רד הזה התחיל)

פה ושם, עובר קצת זמן, מגיע האחראי מיחשוב של החברה, אוסף את המוצר (נסע במיוחד מפתח תקווה לחיפה) ומחזיר את התקול.

מתקשר אלינו ב 22:30 בלילה, נשמע כמו אח של זאב רווח, "מיאו חתולה" - הקופסא החדשה לא נדלקת לו

במשך שעה וחצי אני איתו על הקו מנסה להסביר לו על המנגנון ה"מאוד מסובך" להדלקת השרת.

(כפתור ON/OFF שאחריו צריך ללחוץ על כפתור קפיצי חצי אוטומטי.., האמת מנגנון די מיותר, אבל לא מסובך)

איכשהו הצלחנו להדליק את הקופסא, והייתה גישה דרך כבל מוצלב, אבל מסתבר שזה לא היה בחדר שרתים !!! ולא מחובר לרשת אלא למחשב !!!

נאלצתי לומר לו לקחת את הקופסא לחדר שרתים ולחבר אותה לסוויצ' שלהם (לרשת) ושוב היא לא נדלקת....

סיימתי את המשמרת ב 00:00 בלילה עדיין בשיחה איתו, העברתי את השפורפרת לזה שהחליף אותי (גד, אם אתה קורא את זה... :smile1: )

מסכן גד - היה איתו עד 4 בבוקר ובסוף הצליחו להדליק את השרת... ונגמר הסיפור....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלתי אותה כמה פעמים בצורות שונות אם זה מה שהיא עשתה והיא אמרה כן עד שבסוף פתאוםפ היא המציאה איזה תירוץ כנראה היא קלטה מה היא עשתה...

נזכרתי בעוד קטע ישן שלא קשור לכלום:

בעבודה הקודמת שלי זה היה בשביל חברה אמריקאית (הלקוחות מתקשרים למספר בארה"ב ומקבלים נציג תמיכה פה) וכל לקוח שמתקשר היינו חייבים להגיד את השם שלו לפחות פעמיים במהלך השיחה.

בקיצור מתקשרת אליי מישהי שכותבים את השם שלה Beicht אבל כששאלתי אותה מה השם שלה לוידוי הסתבר שמבטאים את זה Bitch, אתם יכולים לדמיין את המבוכה שלי כשהייתי צריך לקרוא לה ככה פעמיים.

But hell if the bitch says she's a bitch what do i care...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלתי אותה כמה פעמים בצורות שונות אם זה מה שהיא עשתה והיא אמרה כן עד שבסוף פתאוםפ היא המציאה איזה תירוץ כנראה היא קלטה מה היא עשתה...

נזכרתי בעוד קטע ישן שלא קשור לכלום:

בעבודה הקודמת שלי זה היה בשביל חברה אמריקאית (הלקוחות מתקשרים למספר בארה"ב ומקבלים נציג תמיכה פה) וכל לקוח שמתקשר היינו חייבים להגיד את השם שלו לפחות פעמיים במהלך השיחה.

בקיצור מתקשרת אליי מישהי שכותבים את השם שלה Beicht אבל כששאלתי אותה מה השם שלה לוידוי הסתבר שמבטאים את זה Bitch, אתם יכולים לדמיין את המבוכה שלי כשהייתי צריך לקרוא לה ככה פעמיים.

But hell if the bitch says she's a bitch what do i care...

ואייי חחחחח איך אפשר לחיות עם זה כפירוש השם שלך זה כלבה :lol::o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אז ככה עבר הרבה זמן מאז שנכנסתי לפרום בגלל מעבר לעבודה חדשה לחברה שנותנת שירותי IT,

וכבר משחשבתי שלא יהיו לי סיפורי לתמיכה הנה קטע:

מתקשרת אלי לקוחה וצועקת כאילו אין מחר...

אני: הלו,

הצועקת: אתה לא מבין מה הולך פה אני חייבת להדפיס על A3 וההדפסה לא יוצאת מה עשית!

אני: (שלום גם לך) אבל אתמול הדפסת, לא הייתי אצלכם בכלל (חולת נפש),

הצועקת: כן אבל זה לא מדפיס,

אני: איזו מדפסת זאת? המדפסת דולקת?

הצועקת: כן דולקת המדפסת של IBM (רשת)

אני: וזה מדפיס A4?

הצועקת: כן

אני: יש דפים של A3?

הצועקת: יש מלא וזאת הבעיה שזה לא מדפיס עליהם,

אני: ?! (WTF) הם במגש המתאים?

הצועקת: אני חושבת שכן,

אני: טוב שניה (אני מתחבר מרחוק לשרת לראות המדפסת ואני לא רואה אפילו שליחה להדפסה אחת למדפסת הזאת מה גם שהיא ב-OFFLINE, ושיש עוד מדפסת שאני לא מזהה של שאני רואה ששלחו טונות של A3 אני רואה שאין במדפסת הזאת שום האפשרות של A3) את בטוחה שאת שולחת להדפסה אליה?

הצועקת: כן, כאילו לא זו הזמנית ששמתם לי עד שתסדרו את ה-,

אני: (מטומטמת) יכול להיות שהמדפסת הזאת לא יכולה להדפיס על A3, וחוץ מזה למה אתם לא מידעים אותנו על שאתם שולחים מדפסות לתיקון,

הצועקת: למה אני צריכה לידע אותך אתה רק מתקן לנו את המדפסות?!

אני: בטוח שאנחנו לא מתקנים מדפסות זה לא התחום שלנו, דבר שני את חייבת לעדכן אותי על דברים כאלא כי אנחנו מנהלים לכם את הרשת לא היינו מגיעים למצב הזה אם הייתם מידעים אותנו, גם אם לא הייתה לכם בעיה היינו עולים על ההחלפה בביקור היומי...

הצועקת: (שכבר לוחשת) רגע אתה לא מהתיקון מדפסות?

אני: לא אני מ-******,

הצועקת: הא מה שלומך?

אני: קצת חירש באוזן ימין ואת?

הצועקת: יו אני מזה מצטערת לא ידעתי שזה אתה, אז אתה שומע הביאו לנו חליפית ואני לא מצליחה להדפיס A3,

אני: תקשרי למי שהביא אותה (אבלה) כי היא לא מדפיסה סוג כזה של דפים, ביי

הצועקת: טוב, תודה

אבל מה עכשיו בעבודה החדשה בתור מנהל כל מילה שלך זה ברזל זה לא כמו בתמיכה שמתווכחים איתך ואמורים לך "אח שלי תותח במחשבים אבל הוא לא פה אם הוא היה לא הייתי מתקשר בכלל" אלא יודעים שאתה הפתרון ומתייחסים בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הכרתי את הת'רד הזה, אולי בגלל שיש לו יותר פז"ם מלי כאן בפורום...

עברתי על ההודעה המקורית ופשוט הפסקתי לנשום מרוב צחוק...

הרג אותי ההוא עם השם משתמש "למה".. נשבע לכם שלא צחקתי ככה הרבה זמן.... :lol:

בראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...