פורסם 2006 ביוני 2220 שנים שלום לכולם,כאשר אני מפעיל סרט בפורמט XVID/DIVX ,כאשר הסרט בלי תרגום אפשר לעשות FIT SCREEN(למתוח את התמונה על כל המסך) ,ואילו כאשר הסרט עם תרגום משום מה אי אפשר לעשות את זה ואני נתקע עם הפורמט הרחב בדרך כלל.מבלי לדון במה עדיף, רחב או מסך מלא,איך אני גורם לו כן למתוח את הסרט כמו שאני רוצה?נ.ב- יש לי את הקודקים האחרונים.תודה לעונים
פורסם 2006 ביוני 2220 שנים בלי קשר ל ZOOM שאני לא אוהבהאם ניסית את Media Player Classic 6.4.9.0שהיא גם חינםhttp://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm
פורסם 2006 ביוני 2320 שנים יש גם את BsPlayer שהיא ממש טובה, אבל גם אני משתמש בעיקר ב-MediaPlayerClassic.אדם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.