פורסם 2006 ביוני 2120 שנים ברמת העקרון זה גיוס גולני,אבל זה גם תאריך גיוס בסיסי ככה שיש סיכוי גדול שזה ישתנה לךאני פרופיל 72...גולני זה 97...לא?
פורסם 2006 ביוני 2120 שנים קרבי כלל צה"לי? הא?? מה אתה לא מבין? זה כמו התאריך 23.7 שקבלו כל מי שיש לו פרופיל קרבי ולא עבר שום מיונים. אחרי זה שינו לכולם מהתאריך הזה לתאריכים קרובים אליו לפי המנילה הקרבית שלהם.
פורסם 2006 ביוני 2120 שנים זה לא מה אני לא מבין אלא מה אתה לא מבין?כל"צ = ג'ובניקים.אין שום חייל קרבי שעושה טירונות כל"צפשוט התבלבלת עם המינוח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.