עבור לתוכן

התוכנה של שפת C

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אה וואלה נכון, עכשיו הצלחתי לעשות את זה.

ויש לי בעיה אחרת-הורדתי את המסמך של "לולאות וצבעים" (מ-UNDERWAR)וניסיתי להכניס את הפקודות שיש שם וחלק לא עבדו לי- ה-delay , textcolor , cprintf . (וכן, כן הכנסתי את הספריות שצריך). וגם כשאני מנסה להכניס את הספרייה GRAPHICS הוא מראה לי שגיאה, שזה לא נתמך תחת וינדוס, משהו כזה.... אני משתמש בתוכנה borland turbo C++ 4.5 אם זה משנה.

  • תגובות 79
  • צפיות 11k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תשתמש ב- 3.1

פורסם
  • מחבר

רגע אז מה בגרסה 4.5, שהיא גרסה גם יותר חדשה- אין אפשרות להוסיף גרפיקה?? מה זה הדבר הזה??

ומה עם גרסת DEV-C++?

פורסם

DEV C היא לא גירסא, אלא סביבת עבודה אחרת.

גם שם אי אפשר להשתמש בGRAPHICS.H ובCONIO.H.

BORLAND הוסיפו ספריות לא זסטנדרטיות לגירסאות הישנות שלהם.

פורסם
  • מחבר

טוב תודה :xyxthumbs:

ויש לי שאלה אני יכול להתקין את הגרסה 3.1 מבלי להסיר את מה שיש לי עכשיו?

פורסם

כן.

פורסם
  • מחבר

סבבה.

שאלה איך אני כותב מספר הקס דצימלי בשפת C ? כאילו אם אני רוצה לכתוב מספר הקסדצימלי ושהוא ידפיס לי את הערך הדצימלי שלו.

ועוד משהו איך עושים חזקה? הסתכלתי פה-http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%A8_(%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA)

וראיתי שאין אופרטור לחזקה, מה זה הדבר הזה....

אה ושאלה לא קשורה קצת- הקומפיילר של אסמבלי זה diassembler נכון? אז למה אני לא מוצא את זה בשום מקום להורדה?

פורסם

1. בשביל מספר הקסדצימלי משתמשים בקידומת 0x.

2. ברוב השפות (C, Java, C#...) אין אופרטור לחזקה. אבל יש את הפונקציה pow שבספריה cmath.

3. אין כזה דבר "קומפיילר" לאסמבלי - קומפיילר מתרגם קוד משפת תכנות לשפת מכונה. אסמבלי זה פשוט הצגה של שפת מכונה בצורה נוחה לעין, ומה שמתרגם מקוד אסמבלי לשפת מכונה הוא האסמבלר (ויש כל מיני אסמבלרים, לדוגמה tasm ו-nasm). התוכנה שעושה את הפעולה ההפוכה נקראת disassembler (אולי לא מצאת כלום בגלל שגיאות כתיב), לדוגמה התוכנה IDA.

פורסם

בספרייה math.h יש לך עוד הרבה פונ - סינוס, קוסינוס, מקסימום, מינימום, טנגנס וכו'.

פורסם

הפונקציות ב-math מיועדות ל-floating point.

לפעמים פשוט יותר לכתוב פונקצית חזקה משלך, לדוגמא:

int pow ( int val, int raise_by )
{
int ret = 1;
while ( raise_by-- > 0 ) ret *= val;
return ret;
}

אבל אז אתה צריך לקחת בחשבון הפתעות, כמו חזקות שליליות (אני לא בדקתי!) וכו'.

פורסם

חזקות שליליות + בסיס שלילי + בסיס ממשי +חזקה ממשית.

פורסם

הכוונהב-int-ים. עבור float-ים עדיף להשתמש בספריה, כמובן.

פורסם
  • מחבר

תודה הצלחתי לעשות את החזקה. ואת הספרייה MATH אני מכיר ואני תמיד משתמש בה...

לגבי מה שכתבת שם לא כל כך הבנתי, כי עוד לא למדתי מה זה RET ומה זה הקווים האלה --

ויש לי שאלה ממתי שארית החילוק של 2.5 ב-60 שווה 2 ??

כשאני כותב את הקוד הזה:

int x;

x = (5/2) % 60;

printf("%d" ,x);

הוא מדפיס לי 2. אבל איך הרי אין שארית בכלל....

פורסם

חילוק של int-ים ב-C תמיד יחזיר int, ואף פעם לא מספר ממשי.

כלומר - 5/2 לא שווה 2.5, אלא 2 (מעוגל למטה).

אם אתה רוצה שזה יהיה חילוק "אמיתי", אז אתה צריך לדאוג שאחד הצדדים יהיה ממשי, כלומר לעשות 5.0/2 או (double)5/2.

חוץ מזה, האופרטור % לא קיים על מספרים ממשיים (אי אפשר לעשות 2.5 % 60).

פורסם
  • מחבר

בסדר,אבל עדיין לא הבנתי, גם אם 5/2 שווה 2, אז איך השארית חילוק שלו ב-60 זה 2??

זה אמור להיות 0

כאילו, לפי מה שאני הבנתי- מתי שהמונה קטן מהמכנה- אז השארית חילוק שווה למונה. ומתי שהמונה גדול מהמכנה- שארית החילוק היא באמת השארית. (במונה ומכנה התכוונתי לחילוק כזה % כמובן ולא לחילוק רגיל) , זה נכון? ואם כן אז למה ?

ואם אני הופך את אחד המספרים לממשי הוא לא נותן לי לחלק ככה בכלל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים