פורסם 2006 ביוני 1519 שנים שלום רב, לאחרונה נתקלתי בבעיה גדולה בחיבור שלי לרשת; האינטרנט פשוט מתנתק כל כמה שניות, מתחבר ומחדש, ושוב - מתנתק. וכך במעגל אינסופי. לעיתים האינטרנט פועל כראוי זמן רב יחסית, ולעיתים אף מתנתק למשך של כמה ימים. חשוב לציין כי אני לא מפעיל תוכנות שיתוף קבצים כבדות על המחשב, כך שלטעמי הדבר איננו נובע מעומס יתר. החיבור שלי הוא: GlobSpanVirata USB ADSL LAN Modem במהירות של 736 Kbps. להלן בועה אשר מוצגת לי כאשר האינטרנט מתנתק: להלן תמונה של האינטרנט במצב מחובר: נספח - הגדרות החיבור לאינטרנט (הגדרות LocalArea conection 2): אשמח לקבל תמיכה ו/או רעיונות לפתרון הבעיה, תודה מראש, מתן
פורסם 2006 ביוני 1519 שנים כבל רשת מנותק לא בדיוק נוגע למודם שלך .., בכל אופן לפי התמונה שהבאת כאן ניתן לראות שחיצי החיווי של המודם , מראים על חוסר סינכרון .תרים טלפון ל1-800-340-340 , תסביר להם שיש לך ניתוקים רבים שנובעים כנראה מנפילות סינכרון ..
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים מחבר אשמח דעת מהוא תוכן הבעיה, וכיצד אוכל לפתור אותה בעצמי.במילים אחרות - מהוא סינכרון? ומה אוכל לבצע בכדי לפתור את בעיית המחסור בו?תודה,מתן
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים אצלי גם היו בעיות סנכרון הזמנתי את בזק ובסוף זה היה בעיות כללי על הקו הכבל שנכנס לבית עם הקו עליו היה כבר ישן ונאכל אז איכות הקו ירדה והמודם לפעמים הסתנכרן לפעמים לא.. תקרא לבזק זה הכי פשוט
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים אשמח דעת מהוא תוכן הבעיה, וכיצד אוכל לפתור אותה בעצמי.במילים אחרות - מהוא סינכרון? ומה אוכל לבצע בכדי לפתור את בעיית המחסור בו?תודה,מתןבעיה של סינכרון יכולה לנבוע מהרבה גורמים , פילטר לא תקין , מכשיר טלפון שמחובר ללא פילטר \ מחובר לפילטר בנקודת הADSL , מרכזייה\אזעקה \ ממיר של YES שמחובר לקו הטלפון ללא פילטר , התקני USB נוספים שמפילים את המודם מסינכרון , כבל לא תקין שהמודם מתחבר איתו .., פורט תקול ...אין לך כלי לבדוק את איכות הקו , תתקשר לתמיכה של בזק , יעשו איתך מספר בדיקות ..
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים בנוסף לכל מה שאמרו פה אני רוצה להוסיף את המקרה שלי: השבוע קרה לי אותו הדבר בדיוק, וגם יש לנו אותו מודם (או לפחות דומה, היה לי ALE 130) - שאגב החיבור רשת לא קשור כי המודם הוא USB בכל מקרה, היו לי אותם "סיפטומים" טלפון קצר לבזק (1800-340-340) והם בדקו לי מאצלהם את הקו, הסתבר כי הקו משומש, יום למחרת בא טכנאי, עשה 2-3 בדיקות שלוקחות 2 דקות לבדיקה וקבע כי הבעיה במודם, והחליף לי אותו למודם רשת. כנראה שזאת אותה הבעיה כמו אצלך (גם אצלי היה בעיית סינכרון, אחד לאחד ממה שקורה לך) אז תרים טלפון ותחסוך לעצמך התעצבניות מיותרות וצעקות על הספקית (מה שאני עשיתי ) בהצלחה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.