פורסם 2006 ביוני 1320 שנים מחבר אתה רציני? הכי רציני העולם. תראה בערוץ 11 משדרים את זה בערוץ 11 יש כל יום ב2 וחצי. אבל לא זוכר מי אמר לי שיש גם בלילה מאוחר פרק של המומינים.
פורסם 2006 ביוני 1320 שנים מחבר LOL רוצה מומינים? הנה מומינים: http://stage.co.il/Stories/291178 ;D חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק למה לצחוק? תוכנית איכותית לגיל המתאים. אמת...
פורסם 2006 ביוני 1420 שנים מרחבא! -אוי לא זאת הגרוק!!! מהר מומין תביא את הרובה! בסך הכל באתי לבקש כוס קמח...זונות! איזה פרק טוב
פורסם 2006 ביוני 1420 שנים אם אתה כזה מכור, תוריד פרקים באימיול (באמת יש...) יש לך אפילו את פורום המומינים הרשמי בתפוז, בקשע : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=1362
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.