פורסם 2006 ביוני 1220 שנים טוב אני משתמש בתוכנה הזאת להוספת כתוביות לסרטים אז אני פשוט לוקח סרט אחד ועושה output format שהיה AVI אבל הסרט במקום 700 מגבייט יוצא 30G איך אני יכול לעשות שהסרט לא ישנה כל כך את הגודל שלו ?
פורסם 2006 ביוני 1320 שנים עדיין לא הבנתי, אתה רוצה להוסיף כתוביות לסרט AVI ולשמור אותו כ AVI? ז"א תרגום קבוע בתוך הסרט?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.