פורסם 2006 ביוני 1220 שנים ספרות זה שתי יחידות (או מחשבת ישראל+ספרות).אי אפשר להעיף. אבל יש אפשרות להיות זכאי לתעודת בגרות אף אם נכשלת בלשון. (לעיל)
פורסם 2006 ביוני 1320 שנים למה שמישהו יכשל בלשון? זה גיבוב של חוקים מעצבן שפשוט צריך לזכור.אז מה אם צריך גם הבנת הנקרא ולדעת לכתוב יפה, זה יש לכל אחד.. אבל ספרות
פורסם 2006 ביוני 1320 שנים אני לא אכשל בלשון אבל יש לי ממוצע 65~ לאורך כל השנה, אני פשוט לא טוב בזה. דווקא בהבעה עצמית בכתב ובהבנת הנקרא אין לי שום בעיה. וספרות זה קל ומעניין(רק לי? )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.