פורסם 2006 ביוני 1320 שנים בחורה?לא , סתם אחד עם קשיי שליטה בחיצים של המקלדת שגם לא התחיל ללמוד נהיגה(תרוצים FTW).
פורסם 2006 ביוני 1420 שנים מחבר רק נדמה לי או שזה יותר קשה מחנייה אמיתי במציאות?אהבתי את הניסוח...חחקצת קשה אז דתים?
פורסם 2006 ביוני 1420 שנים link=topic=186677.msg1621069#msg1621069 date=1150285197]454 ! אבל הגלגלים האחוריים לא זזים כמו במציאות ... להההההה באמת?,ואני חשבתי שזה מצש מציאותי!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.