פורסם 2006 ביוני 820 שנים יתכן:א. שאמרת לו לאן להוריד אותם אז הוא לא שואל כי הוא יודע.ב. הגדרת פעולות לפי סוג הקובץ מה לעשות איתם.[attachment deleted by admin]
פורסם 2006 ביוני 820 שנים מחבר אני מתכוון לבחירה לשמור או לפתוח(הוא לא שואל), הוא יודע שההורדה תרד לשולחן עבודה.. ואני לא יודע מה לעשות!
פורסם 2006 ביוני 820 שנים זה בדיוק מה שאמרתי בסעיף ב'. תלחץ על EDIT ACTIONS ותבחר בפורמט ומה אתה מעוניין לעשות איתו.אם אתה מעדיף שישאל אז תמחק אותו מהרשימה.
פורסם 2006 ביוני 920 שנים מחבר איזה דבר דפוק זה... הוא לא שואל אותי אם להוריד רק באתרים ישראלים ! (עכשיו גיליתי!)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.