פורסם 2006 ביוני 820 שנים כשאני נכנס להכין דיסק אמ פי 3 אז אני גורר את השיר לתוכנה וזה מה שהוא מוציא לי: הצורב תקין אני מצליח לצרוב בפורמטים אחרים וכאלה..
פורסם 2006 ביוני 820 שנים מחבר אם הייתה קורא את כל ההודעה אז הייתה צריך לשים לב שהשיר באנגלית ולא בעברית
פורסם 2006 ביוני 820 שנים אתה צריך להתקין סוג מסוים של plug in ....אני מאמין שיש לך את הגרסה הפרוצה אז אם אתה רוצה עזרה...רק בפרטי
פורסם 2006 ביוני 820 שנים אם הייתה קורא את כל ההודעה אז הייתה צריך לשים לב שהשיר באנגלית ולא בעברית תסלח לי אבל אם תסתכל שוב על ההודעה תראה שמופיעה שם המילה "שירים". לדעתי זה די נחשב לעברית.
פורסם 2006 ביוני 920 שנים מחבר תסלח לי אבל אם תסתכל שוב על ההודעה תראה שמופיעה שם המילה "שירים". לדעתי זה די נחשב לעברית.אבל אתה רואה שהעתקתי שיר אחד?
פורסם 2006 ביוני 1020 שנים לא אני לא רואה שהעתקת שום שיר. זה על 0MB. בכל אופן, אתה יכול לצרוב MP3 בתור ISO, ולא רק כ-MP3.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.