פורסם 2006 ביוני 620 שנים אני צריך קירור מים שיחזיק לי את המעבד ואת כרטיס מסך אבל הכי שקטה שאפשר לא חשוב תקציב ולא מתכן אוברקלוק למעבדי קונרו
פורסם 2006 ביוני 620 שנים תתפלא שלא!מערכת קירור מים נורמאלית משתמשת ב-2 מאוררים...לא כזה קצת...בהתחשב בזה שאתה הולך לקרר רכיב אחד או שתיים
פורסם 2006 ביוני 620 שנים למה אתה צריך קירור מים אם לא מתוכנן אוברקלוק?קירור אוויר טוב יעשה את העבודה, במקרה של קונרו גם פסיבי יספיק
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.