פורסם 2006 ביוני 520 שנים איזה קירור עדיף לי ביג טייפון או artic cooling freezer 7 ומה ההבדל טמפ'....יש לי 300 שקל ואני צריך גם לקנות משחהתודה...
פורסם 2006 ביוני 520 שנים אם יש לך מעבד מסוג - אינטל 775 ,אני ממליץ על זה - http://www.evercool.com.tw/products/pt06.htm ,אצלי עושה ניפלאות !!http://www.evercool.com.tw/install/instal_pt06.htm
פורסם 2006 ביוני 520 שנים ה-freezer 7 יהיה מספיק טוב , גם יותר זול וגם התקנה פשוטהה-ביג טייפון יותר טוב , אבל יותר יקר ודורש פירוק של הלוח-אם
פורסם 2006 ביוני 520 שנים ה BT יותר טובובקשר לפירוק זה משתלם בסוף כי מקבלים את אחד מקירורי האוויר מהטובים בעולם
פורסם 2006 ביוני 520 שנים השאלה פה היא מה אתה מצפה מהקירור.ברור שבOC אתה תגיע רחוק יותר עם ה-BT. והוא גם שקט יותר וטוב יותר.
פורסם 2006 ביוני 620 שנים מחבר שיט כבר הזמנתי את הfreezer באסה הבנאדם בטח לא יתן לי לשנות תהזמנה... :'(
פורסם 2006 ביוני 620 שנים השאלה פה היא מה אתה מצפה מהקירור.ברור שבOC אתה תגיע רחוק יותר עם ה-BT. והוא גם שקט יותר וטוב יותר.BT שקט יותר מהפריזר? אתה חי בסרט, צא ממנו.הקירורים של ארקטיק קולינג הם הכי שקטים שקיימים. הפריזרים בלתי נשמעים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.