my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 ! - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !


[NOS]

Recommended Posts

בספייר הנוסף קחו אותה לפחח כי יש דפיקה קטנה בדלת של הבגאז'

ושוב פעם, תתחדשו. זה ה-אוטו!

:xyxthumbs:

נ.ב, איפה ה-306GTI?

את הדפיקה אני עשיתי (מודה...)

וה 306 עברה תאונה בקצה שלדה הקדמי, הוא לא נסע טוב מאז אז מכרנו ...

300 אלף שח לפני תוספות.

שמתי לב שהחליפו לספוילר צנוע יותר (זה שבא עם ה-8), למה?

כי אבא שלי לא רוצה יותר מדי פוזה

פששש יקר בטח בחו"ל הוא עולה חצי

במחיר הזה לא עדיף איזו BMW סדרה 5 או איזו A4 ::)

לא, זה לא באותה קטגוריה

זה המפרטNOS ?

Type: Inline-4, Turbocharged

Displacement cu in (cc): 122 (1997)

Power bhp (kW) at RPM: 276(206) / 6500

Torque lb-ft (Nm) at RPM: 286(388) / 3500

Redline at RPM: 7000

Brakes & Tires

Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc

Tires F-R: 235/45 ZR17

Driveline: All Wheel Drive

Exterior Dimensions & Weight

Length × Width × Height in: 178.5 × 69.7 × 57.1

Weight lb (kg): 3263 (1480)

Performance

Acceleration 0-62 mph s: 5.1

Top Speed mph (km/h): 157 (253)

Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): 18/26 (n.a.)

כן

quote author=BOSE link=topic=185044.msg1602770#msg1602770 date=1149334387[]

זה בכלל 5.7 למאה לפי היצרן אבל למה להיות קטנוני ;)

גם ככה רוב המיצובארו אסתיוו שעולות על הכביש ברוב העולם נכנסות למכון שיפורים ויכולות לבייש מכוניות על (איוו FQ400 לקחה זונדה במירוץ דראג במגזין בחו"ל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

link=topic=185044.msg1603271#msg1603271 date=1149348206]

וה 306 עברה תאונה בקצה שלדה הקדמי, הוא לא נסע טוב מאז אז מכרנו ...

קיבינימט, כבר בקושי נשארו 306 GTI S16 ו-XSI ראויות למאכל אדם ואני רוצה לקנות אחד מהם בעתיד :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה החלפת כ"כ הרבה חלקים הם נדפקו או שמה לא הבנתי :bash:

כי זה היה אוטו של מבחן, החלקים נשחקו כי לבוחנים לא אכפת מהאוטו אז הם מזיינים אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אשכרה זיינו לך את כל החלקים האלה בבחינה שעשו לרכב?

כמה עלתה ההחלפה של כל חלקים ולא היה שווה לקנות כבר חדש בלי שזיינו את סבתא שלו כמו שאתה אומר

ואפשר לינק לבחינה שעשו לרכב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אשכרה זיינו לך את כל החלקים האלה בבחינה שעשו לרכב?

כמה עלתה ההחלפה של כל חלקים ולא היה שווה לקנות כבר חדש בלי שזיינו את סבתא שלו כמו שאתה אומר

ואפשר לינק לבחינה שעשו לרכב

[ltr]ffs, read the fucking thread before posting.[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבוקר יש לך כסאות מחוממים

בצוהוריים יש לך בקרת אקלים טובה.

בסוף היום יש לך BMW בחנייה.

לדעתי זה שווה את ההפרש בביצועים.

אבל זאת רק דעתי.

תתעורר, ב-300 אלף אתה מקבל סדרה 3 בסיסית שאין בה שום כסאות מחוממים ושום בקרת אקלים, עצוב אבל זה נכון.

יש לה התנהגות והיגוי מדהימים כמו לכל (כמעט) ב.מ.וו אבל האיוו לא פחות טובה ממנה בתחום הזה, קראתי עליה את הכתבה בהגה וראיתי את הסרטון שם והיא באמת ניתזת לפניות.

בסוף היום יש לך 130 כ"ס יותר ופוטנציאל שיפורים שמקרב אותך מאוד למכונית על.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פה

http://www.motocar.co.il/motocar/video/video_page.asp

לך לסרטון "איוו נגד STI"

לדעתי מי שרוצה ביצועים עם פינוק שיקנה סובארו B4 SPEC B. מנוע בוקסר 6 צילינדרים 3 ליטר עם 245 כ"ס, יש הנעה כפולה כמובן, גיר ידני 6 הילוכים, 6.2 למאה ב-280 אלף שח.

מי שרוצה אוטו' יש B4 407 C5 עם מנועים 3 ליטר ועולות 260 בערך. בסיטרואן ובפיז'ו יש מנוע V6 עם 210 כ"ס וגיר 6 הילוכים אוטו' זהה, היתרון של הסיטרואן על הפיז'ו זה קצת אבזור ומתלים ייחודיים של סיטרואן, לסובארו יש את אותו מנוע הבוקסר שהוזכר מקודם עם גיר אוטו' 5 הילוכים.

זה יהיה פשוט טמטום להוסיף כסף למכונית חלשה יותר עם פחות אבזור בגלל הסמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...