פורסם 2006 במאי 3120 שנים באמת הממשק האנגלי יותר נוח אבל הם סוף סוף סדרו את השילוב של אנגלית ועברית כמו שאמרתי...למה הם לא מוסיפים את זה גם לממשק האנגלי?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.