פורסם 2006 במאי 2820 שנים אני לא מצליח לשתף קבצים ברשת על קבל מוצלב, רק אינטרנט....ניסתי לאחד את קבוצת העבודה אבל ללא הצלחהמה אני יכול לעשות.....?נ.ב אחד XP HOME ואד PRO
פורסם 2006 במאי 2820 שנים יש לך מדריך בסטיקי בדיוק לנושא הזה. תמלא אחר ההוראות שלו ואני בטוח שהכל יהיה בסדר.
פורסם 2006 במאי 2920 שנים מחבר ניסיתי אותו.......המחשבים לא מקבלים אחד את השנינ.ב הכשעשיתי מה שיש במדריכים ה אימיול הפסיק להתחבר
פורסם 2006 במאי 3120 שנים מחבר עכשיו כניסיתי לעקוב אחרי המדריכים אבדתי את האינטרנטעריכה: ניסיתי עכשיו עוד מדריכים אבל רק הלחתי להחזיר את האינטרנט וה- XPHOME לא מצליח להיכנס ל WORKGROUP ובמחשב עם PRO נוצר גשר (אל תשאלו איך זה נוצר כי אני לא יודע, אם אפשר הסבר?)[attachment deleted by admin]
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.