פורסם 2006 במאי 2919 שנים לתת לך רשימה של כותרים שיוצאים ב4 חודשים הקרובים שצריכים 512MB זכרון בשביל טקסטורות?רק רציתי להוסיף משהו :לי יש 7900GT ולא קיים משחק היום בשוק שאני לא מריץ עם פילטרים במקסימום ברזולצייה 1024*768 ומקבל FPS סבבה..כולל OBLIVION, CONDEMNED, FEAR , CALL OF DUTY 2, FARCRY, BATTLEFILED2, GRAW, NFSMW ועוד...אני קניתי את הכרטיס שלי שבוע לפני ירדית המחירים של ATI . אם זה היה היום הייתי הולך על ה X1800XT 512.. סתם כי למה לא?! משתלם מאד. בקיצור כמו שאמרו פה לפני - אין משחקים כרגע ובזמן הקרוב שלא ירוצו חלק על כל אחד מהכרטיסים הנ"ל. וחוץ מזה גם ככה עוד כשנה כבר יצאו משחקים ב DX10 שגם ה X1900XTX לא יריץ.. אז עד אז .. אלוהים גדול.1024*768 יופי, ואם שמת לב בGRAW אתה לא יכול לשים texures על HIGH, למה? כי צריך יותר מזה, אם אתה עושה את זה דרך "hack" תקבל ביצועים צולעים ביותר כיוון שכל שניה הוא עושה פטץ' מזכרון המערכת.
פורסם 2006 במאי 2919 שנים מחבר כע אחי שלח לי ת4 חודשים אבל בעיקרון הכרטיס הזה אמור להיות שנתיים ואז אני מחליף אותו באחרזה חשוב שמישהו יענה לי על השאלה מקודם כמה זמן הכרטיס מסך הזה יעבוד על כל הדברים הכי גבוהה חוץ מפילטרים ב1600X1200 וב1280X1024???
פורסם 2006 במאי 2919 שנים shader model 3 לא הלך לאף מקוםהוא משומש בכל משחק שמשתמש בHDR(לא HL2, אמרתי HDR, לא דימויים..)
פורסם 2006 במאי 2919 שנים אין קשר בין HDR לSM3.0שום משחק עדיין כמעט לא משתמש בSM3.0 גם אלה שמתמשים בFP16 בשביל שמירת נתוני HDR.
פורסם 2006 במאי 2919 שנים אוקי אז אפשר לדעת למה אי אפשר להפעיל hdr במשחקים שיש להם אם אין כרטיס שתומך בשיידר מודל 3?
פורסם 2006 במאי 2919 שנים כי הם לא תומכים בפורמט של יותר מ32bit לפיקסל?וזה לא שאין תמיכה בHDR, אין דבר כזה תמיכה בHDR, עד x1xxx/x360-xenos שהכניסו שני פורמטים של 32bit per pixel ליצור אפקט של HDR ללא שימוש בFP16 ללא ארטיפקטים דרש המון עבודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.