שאלה בקשר לצוואר הבקבוק שנוצר כתוצאה ממאיץ גרפי חדיש ומעבד מיושן - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לצוואר הבקבוק שנוצר כתוצאה ממאיץ גרפי חדיש ומעבד מיושן


DeeKay

Recommended Posts

אשמח אם מישהו יסביר לי בפירוט על התופעה.

ראיתי חדשה בפורום(לינק, אנסה למצוא בהמשך) על אדם ששילב +Athlon XP 2500 עם GeForce 6800GS והכרטיס הציג את אותם הביצועים כמו במערכת עם מעבד מודרני.

יש לי השערה, שהמעבד לא מספיק לחשב את הפיסיקה וחישובים נוספים שהמשחק מצריך לפני שכרטיס המסך מייצר את התמונה, אך זה לא מסביר על ההבדל הניכר בביצועים בין 6800GS ל-7800GS לדוגמא. אם המעבד מחשב חומר ל-40FPS ב-6800, הרי איך הוא יכול לחשב יותר עם 7800?

עריכה: הלינק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון מה שחשוב זה איך שפיתחו תמישחק

במישחקים שצריכים יותר כח גרפי אבל פחות ופיזיקה וכו המעבד פחות משמעותי

אבל אם תשחק במישחק כמו "פחד" לדוגמה תיראה שהמעבד כן חשוב

בכל מיקרה היום אטלון 3200 לא יגביל משמעותית את רוב המישחקים

ובדורות הקרובים שיהיו כמו קונרו ומישחקים שיתמכו ב64 ביט וכפולי ליבות אני מעריך שצוור הבקבוק

של המעבד תעלם להרבה זמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

In general,its allways better to have much stronger GPU then CPU

I think i saw cpl months ago nice review on this subject on xbitlabs.com,but not sure

From my xpiriense quet surprising that you will see alot more chocking on CPU part,when you using it on medium resolution and alot filters(12xx X 1xxx) but

When you using midend CPU and high-end GPU on 1600x1200 and higher ,you aint gonna see any visual difer.,only in benches cpl fps

So first you should ask on wich resolution that combo will be used

Regards

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול מאד להיות. מצאתי את הלינק(עודכן למעלה) והמשחקים אכן הופעלו ברזולוציות גבוהות, אבל נראה שהוא שיחק על רזולוציות גבוהות רק כדי לבדוק את מגבלות הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המעבד שלך משתתף במספיק דברים חוץ מפיסיקה וסאונד.

המעבד שלך יוצר את כל הקודקודים ואת הgeometry stream, הוא מנהל את כל מערכות החלקיקים, אחראי על כל אובייקטי הDirectDraw במשחק ויש מספיק, אחראי על bitmap vector interpolation בשביל דברים כמו parallax occlusion וbump mapping(DOT3) ועוד מספיק דברים, לא תוכל להפעיל על המקסימום שום משחק high end כיום עם AXP2500, גם המעבד נושן, וגם ביצועי הזכרון יהיו נחותים בהרבה ממה שממולץ כיום. 6800GS במילא לא יריץ היום שום משחק על הגדרות גבוהות במיוחד, גם 7800GS הוא לא הכרטיס האידיאלי בשביל זה ולא שווה את הכסף.

AXP2500 לא יגביל את 6800GS כיום במיוחד, כיוון שגם עם מעבד חדיש הוא יתקשה להפעיל משחקים על הגדרות גבוהות, על הגדרות בינוניות הכרטיס יתפקד עם המערכת הנ"ל ביעילות גבוהה ברוב המקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שדרגתי את המערכת שלי ממעבד אתלון 2500 לפנטיום 4 3000 פרסקוט וכמובן החלפתי גם לוח ושאר הרכיבים נשארו זהים ובראשם הכרטיס מסך - 9800XT והרגשתי קפיצה מסוימת בביצועים - וכמובן גם בבנצ'מרקים הנפוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...