מהו השיקול בבחירת לוח אם כאשר מתוכנן אוברקלוק - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהו השיקול בבחירת לוח אם כאשר מתוכנן אוברקלוק


yaniv1306

Recommended Posts

מהי המלצתכם לגבי בחירת לוח אם שבתכוניות העתידיות מתוכנן לבצע הבנתי שקיימת הגבלה מבחינת התדר מעבד שניתן להגיע אליו אני רוצה שהאופציה תהיה פתוחה במידה ואתכנן בשלב מאוחר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכפלה פתוחה תלויה במעבד ולא בלוח האם. נכון להיום מכפלות פתוחות יש רק למעבדי ה-FX של ואני חושב(לא בטוח) שלאינטל אין - לפחות למעבדים של היום.

בקשר ללוח האם, כמעט כל מתאים לאוברקלוק. בד"כ המגבלה היא של הרכיבים האחרים(שוב, לא בטוח במאה אחוז). יש מספר לוחות, אם לשפוט לפי הלוח שברשותי, שאי-אפשר להעלות בהם מתח וזוהי אחת הנקודות שחשוב לשים לב עליה. עוד תכונה חשובה היא אפשרות לשינוי יחס הזיכרונות מול המעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טכנית, אפשר להעלות את התדר ל-400MHz, אבל כמובן שכאן כבר נכנסת המגבלה הפיסיקלית -.-' האוברקלוק(העלאת ה-MHz אם תרצה) תלוי באיכות המעבד והרכיבים. רכיבים טובים, "מגבלה" גבוה יותר. אי-אפשר לעשות אוברקלוק רק למעבד ללא העלאת מכפלות(שגם אי-אפשר מסיבות שפרטתי למעלה) כך שהכל תלוי בעיקר בלוח כי את הזיכרון אפשר להאט(בניגוד למה שפרטתי למעלה - טעות שלי).

בכל מקרה, אם אתה רוצה לוח ל-Overclock, ולוח טוב ככלל, קח DFI. על אני פחות ממליץ כי עם הלוחות שאני שיחקתי(אצמי וחבר) היו לא מעט בעיות. בעיקר אי תאימיות ושעות לפתור אותן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...