פורסם 2006 במאי 2220 שנים G היה יותר קל מ-F. אבל תשאירו את זה בשקט כדי שלא יעשו פקטור שלילי(איזו שטות אני מדבר!!). בכל מקרה, התחלנו את מודול G ב45 דקות איחור(בגלל הקלטות של מודול E).לפי התשובות(שפורסמו ע"י קישור מקודם לכן), עניתי דיי נכון. אני מקווה שלא יורידו לי נקודות על הזמנים ועל החיבור עצמו.בהצלחה(שתפלו על בודק/ת טוב/ה, את המבחן כבר עשיתם).
פורסם 2006 במאי 2220 שנים כן, אני חיכיתי 45 דקות למבחנים האלה ב-E . כמה אנשים נבחנו באודיטוריום זה לא יאמן
פורסם 2006 במאי 2220 שנים רוב אלה שעשו מודול G היו באודיטורים... רק חצי מהכיתה שלי הייתי ביא 7. מעניין למה מרחיקים אותנו מהשאר(אנחנו מיוחדים? גם לכם עושים את זה?).
פורסם 2006 במאי 2220 שנים אין מילים.תעבור עוד פעם על הנ"ל ותשקול בשנית את מה שאמרת,סתם המלצה ידידותית.כנ"ל. פשוט היה בא לי להגיד את זה ;D
פורסם 2006 במאי 2220 שנים סיימתי כל טופס ב 20 דקותבדקתי את הפתרונות (פורסמו הפתרונות ביורם)כנראה שיש לי 100 שוב כמו ב E! D:את E סיימתי ב 10 דקות, וחיכיתי לקטע שמיעה P:
פורסם 2006 במאי 2220 שנים סיימתי כל טופס ב 20 דקותבדקתי את הפתרונות (פורסמו הפתרונות ביורם)כנראה שיש לי 100 שוב כמו ב E! D:את E סיימתי ב 10 דקות, וחיכיתי לקטע שמיעה P:אמן תקבל 0!רק על זה שאתה ממהר כל כך!
פורסם 2006 במאי 2220 שנים אמן תקבל 0! רק על זה שאתה ממהר כל כך! את צריך למות :pissed:, תפסיק להתערב לאנשים בחיים. זה שאתה דיסלקט ולוקח לך שעה זו בעיה שלך.
פורסם 2006 במאי 2220 שנים את צריך למות :pissed:, תפסיק להתערב לאנשים בחיים. זה שאתה דיסלקט ולוקח לך שעה זו בעיה שלך.
פורסם 2006 במאי 2220 שנים מחבר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פורסם 2006 במאי 2220 שנים Dimax- אני לא ממהר לשום מקום. 20 דקות זה אחרי שבדקתי פעמיים הכל כולל טעויות איות.מה אני אמור לעשות, להישאר ולבהות באוויר?הפתרונות יצאו, כל השאלות ב Unseen צדקתי.יש לי מגן מעל 95, מודול E בבגרות 100 ובמגן 98, בגרות בעל פה 100, ועכשיו זה.אני רחוק מ 0. אז STFU
פורסם 2006 במאי 2320 שנים איך אפשר לסיים היה ב10 דק'?וכולל בדיקה זה בכלל... :-\החיפזון מהשטן.. מתי יצאת מהבחינה?
פורסם 2006 במאי 2320 שנים רוב אלה שעשו מודול G היו באודיטורים... רק חצי מהכיתה שלי הייתי ביא 7. מעניין למה מרחיקים אותנו מהשאר(אנחנו מיוחדים? גם לכם עושים את זה?).לא, אני עשיתי את G באודיטוריום.ומאי כן היה באודיטוריום ... ???
פורסם 2006 במאי 2320 שנים אל תגזימו שאלון E, בכלל לא היה כזה קשה...http://yoram.co.il/ts.cgi?tsscript=advice/index&cat=6&cat1=2אגב, למישהו יש את הטופס?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.