פורסם 2006 במאי 1720 שנים http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=2436בתדרים 450/1000 לעומת 400/800 אצל GS רגיל, קירור מעולה ויצרנית מעולהאני חושב שהכרטיס הזה הולך לכבוש חתיכת נתח שוק
פורסם 2006 במאי 1720 שנים נראה מעולה.אולי אפילו הטוב ביותר למחיר.לחשוב שעד לפני חודש 6600GT היה עולה ככה.
פורסם 2006 במאי 1720 שנים X1800GTO 7600gs רגיל ב730 : http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=PX7600GS-TD256&cart=11479327643189715〈=heb נראה לי יותר משתלם.
פורסם 2006 במאי 1720 שנים הדבר הזה הולך להיות בין הביצועים של 7600GS רגיל ל 7600GTברגע זה הוא תופס את מקום הכרטיס הכי משתלם בשוקביי ביי סדרה X8 של ATI וביי ביי סדרה 6 של Nvidia
פורסם 2006 במאי 1720 שנים בבקשה לבדוק מה שכותבים לפני שכותבים. זה לא קשור לפילטרים בכלל.מה שאתה מחפש אלו צינורות עיבור, ויש לו 12.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.