פורסם 2006 במאי 1520 שנים שלום.אני מעוניין להרכיב מחשב חדש, המיועד בעיקר לעיבוד ועריכת תמונות (פוטושופ, פרי-הנד, פלאש וכו').שמעתי שמעבדי אינטל ידועים שהם טובים יותר לכך... האם נכון?בנוסף, איזה זיכרון כדאי לקנות, ואיזה כרטיס מסך? האם יש רכיבים שמיועדים לכך?תודה מראש...
פורסם 2006 במאי 1620 שנים iram ברוך הבא לפורום ערוך בבקשה את כותרת ההודעה כך שתכיל את התקציב קרא בבקשה את חוקי הפורום: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=59714.0
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.