פורסם 2006 במאי 1520 שנים חבר שלי קנה Opteron 170 וקיבל איתו את הקירור של המעבדים מהסדרה היקרה של AMD עם הHeatPipes, מאחר והוא קנה Big Typhoon הוא לא צריך את הקירור סטוק והציע לי אותו, רציתי לדעת עד כמה הוא יותר טוב מהקירור הפשוט של AMD כמו זה שבא עם ה3000+/3200+/3500+ וכו'.תודה.
פורסם 2006 במאי 1520 שנים גם לי יש אחד כזה, וגם אני לא טרחתי לנסות אותו אפילו כי קניתי ביג טייפון.הקירור סטוק של האת'לון לא כזה רע, אבל זה נראה הרבה יותר מסיבי.
פורסם 2006 במאי 1620 שנים זה קירור שאופטרונים קיבלו אותו, וקצת מאוחר יותר סדרת הX2, סה"כ הוא לא רע בכלל. אתלונים רגילים היו עם HSF הרבה יותר פשוט (ללא "צינורות-חום").
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.