אני מעונין במצלמת וידאו דיגיטלית מתוצרת אחרת המקבילה לסוני hc32 שהומלצה קודם - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני מעונין במצלמת וידאו דיגיטלית מתוצרת אחרת המקבילה לסוני hc32 שהומלצה קודם


dor20

Recommended Posts

גם אני מעוניין ברכישת מצלמת ברמה טובה למדי המיועדת גם לצילום סטילס (רצוי על כרטיס) באשכול קודם הומלצה הסוני HC32 האם יש עוד מצלמות מתוצרת אחרת (חברות איכותיות כמו קנון או פנסוניק) ברמה כזו שעושות את העבודה משום שסוני בהרבה מקרים יקרה יותר אני עומד לצאת לחו"ל ואודה מראש על התשובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. תודה על ההתחשבות ועל העזרה בכלל, אני באמת לא רוצה לחרוג כי צריך לקנות מן הסתם גם אביזרים נלווים.

ב. אם יש הבדל מהותי בין האיכויות של 3 המצלמות (ה hc 32e, ה canon mv 830i וה panasonic nvgs 75) אז אולי כדאי להשקיע עוד קצת ? לא יודע אני לא מבין בזה ולכן אני מנסה להתייעץ פה עם אנשי הפורום.

אז מה עושים באמת אני מתלבט. :nixweiss:

ג. באמת 3 מגה זה לא מי יודע מה איכותי אבל מצלמות ברמה הזו לא מספקות סטילס ברמה גבוהה יותר אז בינתיים אני מסתפק בזה עד הטיול הבא... ואז אשקיע אולי גם במצלמת סטילס , כרגע אני לא יכול לקנות גם וגם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לנו HC30 ואל תתקרב לסטילס שלה אפילו...זה משהו זוועתי ביותר VGA קודם כל עם המון רעשים בתמונה וצבעים דוחים!!! גם אחותי התלבטה אז שהיא קנתה מניו יורק היא חשבה להוסיף עוד $100 ולקנות HC40 עם עוד איזה כמה מגה פיקסלים אבל בסוף התחרטה ועשתה בצדק!!היא קנתה בנפרד מצלמת סטילס של סוני אומנם בלטה וישנה יחסית 3.2MP אבל בכל זאת מוציאה תמונות טובות יותר מכמה צעצועים שמתהדרים בדקות ויופי(עלתה 180$).. למרות זאת המצלמה HC30 טובה במה שהיא אמורה להיות טובה:בוידאו..ואכן זאת רכישה מומלצת בוידאו אך בתור לסטילס?זוועה..ד.א אני לא יודע איך זה בדגמים מתקדמים יותר אך לפי דעתי תמיד תקבל תמורה יותר גבוהה עם ייעודית מאשר לשלם עוד מאות שקלים על על כל עלייה של MP's נוספים במסרטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על האזהרה אך אני מעונין באפשרות הסטילס רק בינתיים עד שאקנה דיגיטלית. כגיבוי, כתוספת לוידאו לא כפונקציה עיקרית בכל אופן תודה רק חידדת לי עד כמה לא כדאי להסתמך על זה כפיתרון לסטילס.

אשמח אם יש עוד אנשים עם נסיון שיכולים להתייחס לשלושת למצלמות הוידאו שהוזכרו קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...