Judas Iscariot פורסם 2006 במאי 14 Share פורסם 2006 במאי 14 שלומות,בימים האחרונים(קצת פחות משבוע) החיבור שלי מתנתק באופן לא סדיר ובעצמו, כלומר, הוא יכול להישאר מחובר 24 שעות ברציפות והוא יכול גם להתנתק כל 20 דקות.לא התקנתי שום דבר חדש וגם לא שיניתי הגדרות של דברים אשר קשורים איכשהו לחיבור ולכן, אין לי מושג למה זה קורס.ספקית: 013 ברקחיבור: 1.5/150מודם: ALE 150ראוטר: איןאנא עיזרו לי להגיע אל שורש הבעיה ולעשות לה טיפול שורש קטן ^^תודה מראש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Qtec פורסם 2006 במאי 15 Share פורסם 2006 במאי 15 הALE 150 הזה הוא מודם USB ADSL אם אני לא טועה... נכון?1. בלי קשר ישיר לבעיה - כדאי לשנות למודם רשת. זאת פרוצדורה שלא עולה כסף - רק ללכת לבזק סטור ולהחליף.2. האם הוספת טלפון בבית \ הורדת פילטר \ משהו דומה בתשתית הטלפון בבית?3. הסיבה הסבירה ביותר, כנראה, היא שינוי במחשב שלך מאחר ואתה מחובר ישירות למודם. אולי יעזור למחוק ולהתקין שוב את המודם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
pazer005 פורסם 2006 במאי 15 Share פורסם 2006 במאי 15 תשמע, מודמי USB, במיוחד ה-ALE150 עושים הרבה בעיות עם הדרייברים שלהם.תנסה להסיר ולהתקין אותו שוב ואם זה לא עוזר, תנסה להחליף למודם רשת.בנוסף תפנה לבזק כדי לראות מה איכות הקו שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tal555 פורסם 2006 במאי 15 Share פורסם 2006 במאי 15 אני גם בברק ADSL ואם אתה באיזור חיוג 04 , 09 אז כנראה שהבעיה לא מהמודם שלך... גם לי היו בעיות ניתוקים וזה.. זה היה בגלל בזק (ככה לפחות ברק אמרו לי) , בכל אופן כמו החברה מלמעלה אני ממליץ לך להחליף למודם רשת (זה חינם, אין כסף ללא התחייבות ) וד"א הבעיית ניתוק הייתה רק למשך כמה שעות לפני יומיים ככה משהו קטן להוסיף חחח: תשמע, מודמי USB, במיוחד ה-ALE150 עושים הרבה בעיות עם הדרייברים שלהם. תנסה להסיר ולהתקין אותו שוב ואם זה לא עוזר, תנסה להחליף למודם רשת. בנוסף תפנה לבזק כדי לראות מה איכות הקו שלך. פעם עשיתי בדיקת איכות של הקו וזה אצל בזק... אני גר בבית נפרד שלא תלוי באף אחד אבל הקו של בזק עובר דרך גינה של איזו שכנה, בקיצור עשתה בעיות וזה וחיברו אותי עם כבל ישיר למרכזיה , בא לפה דחפור והשחיל תעלת פלסטיק ענקית עם כבל מסוכך מפחיד כזה... בקיצור היה שווה לעשות בדיקת איכות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2006 במאי 15 מחבר Share פורסם 2006 במאי 15 ואיך אני בדיוק מבצע את "בדיקת איכות" זו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
pazer005 פורסם 2006 במאי 15 Share פורסם 2006 במאי 15 כדי לבצע בדיקת איכות קו יש להתקשר ל-1800340340ובשבועיים האחרונים היו לא מעט בעיות באזור 04 ו09והיום היה בעיה של שעה וחצי באזור 04 במיוחד בקריית אתא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2006 במאי 16 מחבר Share פורסם 2006 במאי 16 אני גר בת"א = אני 03.וכן, הALE 150 הינו מודם בחיבור USB, ואני לא יכול מודם בחיבור רשת כי יש לי רק חיבור אחד כזה ואני כבר משתמש בו לרשת בין שני המחשבים בבית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
pazer005 פורסם 2006 במאי 16 Share פורסם 2006 במאי 16 אז או שתקנה ראוטר, או שתחליף את המודם ל-eci160 שהוא קצת יותר טוב לדעתי או שתתקין מחדש את המודם ובדרך גם תדבר עם בזק כדי לראות את איכות הקו שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlom_eminob פורסם 2006 במאי 16 Share פורסם 2006 במאי 16 זה יכולל להיות בגלל המודם כמו שהחברה אמרו זה יכול להיות גם בגלל הקו של בזק את זה אתה יכול לדעת ע"י כך שאם בזמן הניתוק אתה רואה שהנורה האמצעית מהבהת אז אומר שיש בעיה בקו של בזקאם לא תבדוק בתוכנות כי אני יודע שניתוקים יכולים להיות תוכנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
pazer005 פורסם 2006 במאי 16 Share פורסם 2006 במאי 16 ניתוקים יכולים להיות בגלל הכדרה בחייגן או באאוטלוק אבל לא נראה לי שזה קשור בהקשר שלו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
okwstavka פורסם 2006 במאי 17 Share פורסם 2006 במאי 17 גם וירוסים ותוכנות ריגול גורמים לניתוקים,מתי סרקת את המחשב לאחרונה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.