לאחר שיחה עם נציגת 013 מחר יוצא מבצע חדש כנגד 012 &# - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאחר שיחה עם נציגת 013 מחר יוצא מבצע חדש כנגד 012 &#


omerha

Recommended Posts

התחייבות לשנה כמו בכל מקום אחר, אני איתם כבר 9 שנים אז לא מזיז לי.... וכל השמועות האלו על קנסות, זה קישקוש בלבוש, בטח אנשים מחברות מתחרות מנסים להפחיד אנשים שלא יצטרפו\ישארו בנטויז'ן, שאלתי במפורשות בקשרי לקוחות (אלו שממש רוצים להחזיק לקוחות) וכל הקטע הזה בולשיט ואין מה להתייחס.

לגבי זה שאמר שאני מעלה יותר ממה שאני מוריד, קודם כל ממש לא נכון ודבר שני, גם אם כן נו אז? תאכל את הלב בשקט.

ונגיד שהם לא אוכפים את זה.

מה עוצר מהם לבוא אלייך בסוף החודש הבא ולהגיד שלם לנו 10 שקל על כל מגה שהורדת מעל ה5GB. אתה חתמת על חוזה דפוק. אני הולך לעזוב את הספק שלי (013) כי הם מתמזגים עם נטוויזן ואני לא רוצה לגעת אפילו עם מקל בחברה שמחתימה לקוחות על חוזה שהיא יודעת שהם לא יעמדו בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

התחייבות לשנה כמו בכל מקום אחר, אני איתם כבר 9 שנים אז לא מזיז לי.... וכל השמועות האלו על קנסות, זה קישקוש בלבוש, בטח אנשים מחברות מתחרות מנסים להפחיד אנשים שלא יצטרפו\ישארו בנטויז'ן, שאלתי במפורשות בקשרי לקוחות (אלו שממש רוצים להחזיק לקוחות) וכל הקטע הזה בולשיט ואין מה להתייחס.

"שמועות" ??

אתה חושב שככה סתם החליטו עכשיו לדבר על זה? מדובר במשהו שרשום בחוזה של נטויז'ון ממזמן והם התחילו בתקופה האחרונה ליישם אותו ולהתקשר ללקוחות ולידע אותם על תשלום נוסף. היו על זה כתבות, אחת מהם ב-YNET. אני עובד בבזק בינלאומי וידעו אותנו והסבירו לנו איפה נמצא החוזה באתר שלנו כדי שאם לקוחות יבקשו אז נוכל להראות להם את החוזה שאצלנו אין הגבלה כזאת.

ויש הרבה לקוחות של נטויז'ון שהתלוננו, ונטויז'ון עצמם בכתבות הגיבו והודו שהכל נכון והם מבצעים את זה. אז זה לא "ש מ ו ע ו ת" .

אולי עקב ההתנתקויות הרבות ובצדק של הלקוחות מהם, הם החליטו להיות שקטים פתאום, אבל אם הם כבר עשו ועושים את זה אז לך תדע מתי יעשו את זה עוד פעם. אתה אולי 9 שנים בנטויז'ון שנחשבת חברה טובה אבל זה לא נוגד שום עובדות ממה שהצגתי בהודעה הזו.

וזה גם ממש לא מבטיח לך שמה שקרה להם לא יקרה לך. אז אל תגיד שלא אמרנו, ונקווה שזה לא יקרה גם לך

הכתבה בYNET :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3241600,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הרבה לקוחות", אתה מכיר אישית אנשים שקיבלו טלפונים כאלו? עזוב אלו שכותבים בפורום כזה או אחר, אישית!

אני לא, ולי יש חברים שמורידים לא 5GB אלא 50GB ביום (טוב הגזמתי, אבל סתם בשביל הפואנטה).... וגם אני לא בדיוק "מוריד קל".

לי אישית אין שום דאגה בקטע הזה, אם אתכם זה מפחיד, אז סבבה תתחברו לספק אחר אף אחד לא הכריח אתכם להשאר.

לי כרגע יש Upload של 512, שם את האימיול והביטורנט ביחד, שניהם מעלים יפה שומרים על ratio, וביחד עם זה, יתר בני המשפחה יכולים לגלוש על המחשבים שלהם נורמלי...

שליחת מייל במהירות 128 שהייתה לי, שגודלה 2MB היתה לוקחת 8:30 דקות (תוך כדי שאימיול פועל ומעלה על 11), עם המהירות הנוכחית לקח לי אותו הקובץ דקה ו5 שניות (האימיול היה הפעם על 12).

הוספה:

כרגע דיברתי עם נטויז'ן לגבי ההגבלה, אז ככה, קודם כל תנאי השירות הזה שמופיע באתר היה קיים כל הזמן זה שום דבר חדש!

ההגבלה הזו קצת מוגזמת הם מודים, אבל הם אוכפים אותה לכאלו שמורידים כמות מוגזמת (בסביבות ה 100GB לחודש), עכשיו, במקרה שמישהו הוריד כל כך הרבה הם לא קונסים אותך!!! הם יוצרים קשר איתך, מודיעים לך ש "היי תרגיע קצת", אם אתה מרגיע סבבה, אם אתה בוחר שלא להרגיע, תהיה לך האפשרות להתנתק, ואם זה לא אז מתחיל הבלאגן (ובצדק).

הכתבה שהופיעה ב YNET בזמנו הציגו אותם באור ממש רע (כאילו שהמגבלה הזו זה דבר חדש ושהם אוכפים אותה בצורה לא צורה), נתתי להם עצה שגם הם יוציאו הודעה לעיתונות כי אנשים סתם עוזבים אותם וחבל, הם לוקחים את העצה שלי לתושמת ליבם (אם הם יעשו שימוש בה או לא זו כבר בעיה שלהם).

אז להירגע :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאמרתי לה שם, באמת אין לי מושג למה הם השאירו את המגבלה של 5GB, זה הרי לא ריאלי והם מודים... בקיצור כל מי שחושב להתנתק מהם רק בגלל זה, שידבר איתם ושיקשיב, לדעתי אין בכלל מה להיבהל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא מספיק שהם כותבים את זה באותיות קטנות, מדובר במגבלה מהותית שמחייבת אותם להצהיר על קיומה בפני הלקוח בצורה ברורה ומפורשת לפני החיבור. במידה והם לא נוהגים כך, ומתחבאים מאחורי אותיות קטנות, ללקוח יש עילה לתבוע אותם לדין בגין הטעייה מכוונת בכוונה פלילית לרווח לא חוקי, ובשל עוגמת נפש שיתכן ונגרמה לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

X-DUDE - יש הבדל בין דיבורים למעשים. הם פנו לבחור שהתלונן בYNET לאחר שהוא הוריד 32 ג'יגה בחודש ולא דווקא 100.

ואני לא מבין למה למרות ששמתי כתבה בYNET אתה עדיין כותב שזה כאילו "סתם אנשים שכותבים בפורומים" YNET קיבלו תלונות מכמות אנשים מסוימת ומן הסתם הם לא יפרסמו כתבה על סתם שמועות או כל דבר ששולחים להם אלא לאחר שהם בדקו את הדברים והם אכן נמצאו נכונים. אני בכל זאת הייתי מעדיף להיות מחובר בחברה אחרת בלי סיכונים. נטויז'ן יכולים להגיד לך כל מה שבא להם אבל כל עוד רשום בחוזה שלהם משהו הפוך ממה שהם אומרים אז אתה לא יכול לקחת את כל מה שנאמר בצורה של 100 אחוז נכון, הבטחה או הסכם או חוזה. כי בחוזה רשום משהו אחר ממה שאומרים. אם חתמתי איתך על חוזה אני יכול לבלבל לך את השכל כמה שאני רוצה אבל בסוף אני יכול לעשות מה שבא לי לפי מה שרשום בחוזה. זה שאתה מקליט את השיחות זה מצוין כי אם יקרה משהו ותאיים שתפרסם את השיחות זה יהיה רע מאוד לחברה והם יוכלו לרדת ממך. אני הייתי מנוי בהרבה חברות והרבה מאוד פעמים הבטיחו לי דברים ואמרו לי דברים שבסוף לא היו קיימים ולכן קניתי גם מכשיר הקלטה שיהיה לי יותר קל לאחר מכן לאיים ולקבל פיצוי.

מבחינת נטויז'ן אם הם באמת רוצים להראות שהם רציניים לגבי הלקוחות שלהם ועוד שהם חברה גדולה וותיקה היא צריכה לרשום בחוזה מה שהמוקדנים אומרים לך בטלפון: שישנו בחוזה את ההגבלה מ-5 ג'יגה ל- 100 ג'יגה.

אבל מה הם לא עשו את זה.. ואתה סומך על מה שאומרים לך.

כרגע הם כנראה באמת יחפשו רק את המורידים הגדולים ביותר ולא אותך, עקב הפירסום התדמיתי הרע. אך לך תדע אולי באיזה יום בשנת

2007 או קצת יותר מאוחר פתאום יתקשרו אליך ויגידו לך שאתה צריך לשלם יותר. (הרי זה רשום בחוזה לא? כמו שהיה רשום עד היום..)

לכן זה שהפסיכולוגיות בגרוש שהם הפעילו עליך עבד עליך, לא אומר כלום מה יהיה בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי וויכוח לגבי לגבי זה שרשום 5GB לחודש, זה ממש דבילי, אבל עוד פעם, אין שום דבר בתנאי השירות שם שסתם ככה יתקשרו אליך ויקנסו אותך, אם הגזמת הם יצרו איתך קשר ויסבירו לך שהורדת בצורה מוגזמת ויתנו לך את האופציה להרגיע או להתנתק, אם אתה בוחר שלא להתנתק וממשיך בהורדה המוגזמת אז הם יקנסו אותך.

תשמע, זה שמספר כל כך מועט של אנשים קיבלו בראש על הדבר הזה, זה לא עושה את זה דבר כולל לכל הלקוחות... עוד פעם ההגבלה של 5GB לחודש היתה קיימת בתנאי השירות של נטויז'ן מאז ומתמיד, אז למה רק עכשיו צצה לה כתבה ב YNET?

הרי יש פה משהו מסריח אתה חייב להודות (שיעול* חברה מתחרה שמנסה להבריח אנשים משם *שיעול).

בשורה תחתונה זה נכון, השורה הזו בתנאי השירות דבילית לחלוטין, אבל סתם אנשים נכנסים לפאניקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אתמול ב15:00 התקשרתי לברק ועברתי לחיבור של 1.5 על 256.

חזרתי מהעבודה והחיבור נשאר זהה.

אמרתי לעצמי שבטח הסתיים יום העבודה לפני שהם הגיעו אלי.

היום בבוקר החיבור נשאר אותו דבר.

התקשרתי לברק, "אצלנו הכל בסדר - אולי תתקשר לכבלים?"

נו טוב, אין לי כוח לריב איתם שהם אלה שצריכים ליצור קשר עם הכבלים.

טלפון לכבלים.

אחרי בירור של כמה דקות מעלים לי על הקו איזה בכירה שמספרת לי בשקט בשקט שהם בכלל לא פתחו את החיבור ללקוחות ברק למהירות כזאת.

רק באמצע שבוע הבא הם יתנו ללקוחות ברק חיבור במהירות כזאת.

עוד טלפון לברק, לוודא שהם לא מחייבים אותי עד שהכבלים פותחים את התשתית למהירות כזאת.

:pissed: :pissed:

למה הם לא יכולים להגיד את זה כשאתה מתקשר לשדרג את החיבור שלך?!

זה לא ההמתנה של כמה ימים, זה העיקרון שהם מוכרים לך חיבור מהיר כשהם יודעים שהם לא יכולים עדיין לספק אותו.

לחשוב כמה זמן בזבזתי בשיחות טלפון, והסברים למפגרות שעובדות שם מה זה חיבור 1.5/256 :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי עשו את זה, ולעוד אחד עכשיו שיצר איתי קשר בפרטי, בעיקרון אין כל כך מה לעשות (אני אישית חיכיתי יומיים וכמה שיחות טלפון להוט ונטויז'ן)... תתקשר לשירות לקוחות של נטויז'ן, תסביר להם מה קורה ותדרוש שיחת ועידה עם נציג\ה של שהנושא יתופל בהקדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

X-DUDE - אתה כבר מתחיל להתעלם מהעובדות ואף לסלף אותם שזה דבר דיי מוזר. אני חושב שכדאי שנסיים את הויכוח על זה כאן, ונקווה שיהיה בסדר איתם ותוכל להמשיך להיות לקוח ותיק שלהם הרבה זמן (שכנראה מחסן אותך מחוזים לפי דעתך).

מבחינת חברה מתחרה אם 012 נכנסו עם חדש לא הרבה זמן אחרי מה שקרה עם נטויז'ן אני לא יודע אם זה מקרי או לא.

אבל זה לא משנה כי מה שהיה איתם נכון.

LazyBoy - אתה צודק בכל מה שכתבת. אבל אין מה לעשות חוץ מלדרוש פיצוי או משהו, זאת כנראה המדיניות שלהם לחבר אותך כמה שיותר מהר לקחת לך כסף ולדאוג שלא תגיע לחברה מתחרה אחרת. לי קרה משהו דומה עם HOT. התחברתי בתור מצטרף חדש, סיכמתי עם המוכר את כל הפרטים. התחברתי דרכם לאינטרנט בפעם הראשונה והכל היה טוב עד שהגיע החשבון.. הגיע פי 2 יותר יקר ממה שסגרתי איתו. התקשרתי אליהם, פתאום מסתבר שיש משהו שהוא לא אמר לי. ה"מבצע" שאליו נרשמתי מתחיל רק מתי שאני מקבל מהם ממיר כלשהו שכרגע אין להם אותו ולכן הוא מגיע רק חודשיים אחרי ההרשמה. ובגלל זה בחודשיים האלה אני משלם פי 2 מה שאף אחד לא אמר לי. ומן הסתם אם היו אומרים לי הייתי מחכה חודשיים ורק אז מצטרף לHOT ולא לפני זה. אבל מה אכפת להם?

לזה אני מתכוון שמה שאומרים בטלפון לבין מה שרשום להם באיזה חוזה שכמובן מתיר להם לעשות כל מה שעולה על רוחם, זה הבדל רציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...