עבור לתוכן

פיצוץ ב-3DMAX

Featured Replies

פורסם

שלום

רציתי לדעת איך אני מפוצץ דברים בMAX אבל בסגנון של הדיון שהיה פה על הסרטון של פיצוץ כד התה

אני מתכוון שיהיו חלקים ולא מרובעים קטנים בלי עומק

וכן אני רוצה לדעת איך החלקים שנופלים יפסיקו לפול כאשר הם מגיעים לצורה כלשהיא אלא לעצור שם

תודה

פורסם

ממש, אבל ממש קשה להבין את מה שכתבת. קראתי את זה חמש פעמים בערך עד שהיה לי מושג למה אתה מתכוון.

כדי ליצור את השברים בצורה אוטומטית, אתה יכול להשתמש ב- pacticle cloud שבו ה- emitter הוא האובייקט שאתה רוצה לרסק, והשברים הם Object Fragments. אתה יכול לתת שם ערכים ל- מס' faces מינימלי ומקסימלי.

כדי ליצור את ההדף של הפיצוץ אתה יכול להשתמש ב- particle bomb.

אני לא זוכר אם particle bomb כבר כולל גרביטציה או לא, אבל על כל פנים אתה יכול להוסיף גם spacewarp של גרביטציה.

כדי לגרום לשברים להיעצר (או לקפוץ חזרה) כשהם פוגעים במשהו, אתה צריך להשתמש ב- deflectors (שגם הם spacewarps).

יכול להיות שיש אפשרויות יותר מתקדמות ואולי גם יותר נוחות דרך particle flow (קיים מגרסא 6 או 7) אבל את זה אני לא מכיר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים