פורסם 2006 במאי 1220 שנים האם הספק הזה יחזיק המערכת הזה באוברקלוק ואת הכרטיס X1800XT 512MBhttp://www.plonter.co.il/priceoffer.tmpl?command=showcart&cart=11474804413461079&db=^catalog.txt〈=hebוהאם הזיכרונות\הרכיבים מומלצים לאוברקלוק טוב?
פורסם 2006 במאי 1220 שנים הספק יחזיק את המערכת בלי בעיה.הייתי מחליף את הזכרונות, אבל אין ממש בחירה באתר.התזמונים שלהם גבוהים.
פורסם 2006 במאי 1220 שנים מחבר גם את הכרטיס מסך אין אז אני רוצה לקנות אותו בנועה, יש בנועה איזה זיכרון שיתאים לי?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.