עבור לתוכן

הצילו! yuri's revenge ו2 RED ALERT השתגעו!!!

Featured Replies

פורסם

עד לפני יומיים המשחקים האלה עבדו כמו שצריך...פתאום היום אני ואחי גילינו שבשני המשחקים יש בעיה מוזרה: מס' שניות לאחר שמתחילים את המשחק (בשניהם), לא משנה אם זה skirmish או Campaign, היחידות שלנו מתפוצצות וכתוב Game OVER... >:(:o

זאת אומרת שכמעט מההתחלה השחקן "מפסיד"....אני מניח שזה כתגובה למשהו חדש שהותקן על המחשב...

הדברים היחידים שעשיתי היו:

התקנת NERO

התקנת SP1 לwindows xp

הפעלתי הגדרות בrefresh force לתיקון הRR

התקנתי RENEGADE (גם של westwood)

והמרתי את הכוננים מFAT32 ל-NTFS.

עכשיו אני מניח שזה לא האפשרות האחרונה כי כל השאר עובד בסדר ולא מתפוצץ עד כמה שידוע לי :P...

האם ייתכן וזהו באג ב-SP1?

פורסם

דבר ראשון-תעדכן לSP3.

עכשיו, אתה בטוח ששמת יריב?

פורסם

יש לו WIN XP איך הוא יכול לעדכן ל SP3???

דרך אגב שאני התקנתי את הSP1,

הוא עשה לי מלא בעיות הייתי צריך להתקין את הWIN מחדש!..

פורסם

מה זאת אומרת "מתפוצצות"? הדבר הכי מוזר ששמעתי!

אולי הפעלת צ'יט? או TRAINER? ניסית לעדכן את המשחק?

פורסם

דבר מעוד נפוץ. לי זה קרה מלא פעמים כל הזמן התקנתי מחדש את המשחק מלא פעמים וזה המשיך להתפוצץ לי אז שמע מי שם אני לא זוכר בידיוק מה עשיתי או עברתי ל win98 או שזה בסוף עבד כל הקטע של ההתקנה מחדש.

אז ההצעות שלי הם תתקין את המשחק מחש כמה פעמים אם זה לא ילך תעבור win98/

פורסם

דבר ראשון-תעדכן לSP3.

הייתי עייף :-[

פורסם

Usually you can correct the problem by uninstalling the game, deleting the directory it was installed to (c:\westwood\ra2 usually), and reinstalling from the original game disc.

You can uninstall the game from the Autorun menu, or click on "Start" - "Programs" - "Westwood" - "Red Alert 2" - "Uninstall Red Alert 2".

Before making any changes to the Registry you will want to "back it up". This will enable you to return to your original settings in the case that an unnecessary change is made. To "back up" the System Registry select Registry in the upper left corner of the RegEdit program, select Export Registry, and a small prompt will appear asking for a file name and destination. You can save the file under any name you like, I suggest Westwood. Save the file to your desktop, this will make it much easier to locate if needed.

Once the file is saved, you have successfully "backed up" your System Registry. In the event that you want to revert back to the original settings, go through the same steps, except instead of selecting Export Registry, select Import Registry and the file located on your desktop.

Then, go to: Start, Run, and type "regedit". When your Registry Editor program appears, hit the F3 key on your keyboard. Type "red alert 2" in the space provided and hit "Find". When it finds a key with Red Alert 2, hit the delete key to delete it. Hit the F3 key again and do the same thing for every instance of "red alert 2" until it says that it has finished searching through the registry. If needed, it may also help to completely delete the Westwood folder from the C: drive, you can use Windows Explorer to do this. Finally, restart your machine and reinstall the game. Make sure 'Shared Internet Componants' is checked [X].

Download the latest update by using the autoupdate feature when you first insert the CD, or by selecting autoupdate from the Red Alert 2 folder on your start menu. This will allow you to auto-update and will make sure that you receive the updates in the proper order.

There are two possible reasons for this problem:

1) This is a compatibility problem with unauthorized trainers, cheats, editors etc.

2) This is probably happening because you changed your O/S. When you install RA2, it creates a set of variables based on your system configuration (O/S being one of them). If any of these things are changed it will not let you play without your units blowing up.

If after reinstalling the problem is *still* occurring, we will have to replace your copy of the game. Please contact our warranty department for more information... you will need to submit your copy of the game for them to issue a new game CD. You can contact the warranty department directly by phone at: 650-628-1905, by email at: warranty@ea.com, or by mail at:

Westwood Customer Warranty

P.O Box 9025

Redwood City, CA 94063-9025

כפי שאתה שם לב...הפתרון לבעיה שלך מופיע באתר החברה שייצרה את המשחק

http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/redalert2/english/tech_set.html

פורסם
  • מחבר

Usually you can correct the problem by uninstalling the game, deleting the directory it was installed to (c:\westwood\ra2 usually), and reinstalling from the original game disc.

You can uninstall the game from the Autorun menu, or click on "Start" - "Programs" - "Westwood" - "Red Alert 2" - "Uninstall Red Alert 2".

Before making any changes to the Registry you will want to "back it up". This will enable you to return to your original settings in the case that an unnecessary change is made. To "back up" the System Registry select Registry in the upper left corner of the RegEdit program, select Export Registry, and a small prompt will appear asking for a file name and destination. You can save the file under any name you like, I suggest Westwood. Save the file to your desktop, this will make it much easier to locate if needed.

Once the file is saved, you have successfully "backed up" your System Registry. In the event that you want to revert back to the original settings, go through the same steps, except instead of selecting Export Registry, select Import Registry and the file located on your desktop.

Then, go to: Start, Run, and type "regedit". When your Registry Editor program appears, hit the F3 key on your keyboard. Type "red alert 2" in the space provided and hit "Find". When it finds a key with Red Alert 2, hit the delete key to delete it. Hit the F3 key again and do the same thing for every instance of "red alert 2" until it says that it has finished searching through the registry. If needed, it may also help to completely delete the Westwood folder from the C: drive, you can use Windows Explorer to do this. Finally, restart your machine and reinstall the game. Make sure 'Shared Internet Componants' is checked [X].

Download the latest update by using the autoupdate feature when you first insert the CD, or by selecting autoupdate from the Red Alert 2 folder on your start menu. This will allow you to auto-update and will make sure that you receive the updates in the proper order.

There are two possible reasons for this problem:

1) This is a compatibility problem with unauthorized trainers, cheats, editors etc.

2) This is probably happening because you changed your O/S. When you install RA2, it creates a set of variables based on your system configuration (O/S being one of them). If any of these things are changed it will not let you play without your units blowing up.

If after reinstalling the problem is *still* occurring, we will have to replace your copy of the game. Please contact our warranty department for more information... you will need to submit your copy of the game for them to issue a new game CD. You can contact the warranty department directly by phone at: 650-628-1905, by email at: warranty@ea.com, or by mail at:

Westwood Customer Warranty

P.O Box 9025

Redwood City, CA 94063-9025

כפי שאתה שם לב...הפתרון לבעיה שלך מופיע באתר החברה שייצרה את המשחק

http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/redalert2/english/tech_set.html

בדיוק מה שחשבתי! הSP1 הרס את זה...

התקנתי מחדש ועכשיו זה עובד כמו שצריך :D

פורסם

מי משחק RA2? ::)

פורסם

למה אתה מעצבן אותי ?! >:( הוא משחק RED ALERT 2 כי בא לו .... למה אתה חייב לרדת או ללעוג לו ?! באמת שאתה ספאמר ...

ואני משחק ב BROODWAR אז? אני לא מבין מה לא בסדר פה ...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים