ספקית אינטרנט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספקית אינטרנט


shlomibandit

Recommended Posts

זאת השנה הרביעית שאני עם נטויז'ן אני איתם הרבה זמן , ועד לפני חודשיים הייתי מרוצה מהם מאוד , לא הרבה התנתקויות , האינרטנט לא קופא ולא עושה שום בעיות , אחלה מהירות גלישה והורדה , וגם כן יש לי פינגים לא רעים לארץ במשחקי , אבל יש לי פינגים על הפנים בחולללל , וגם בארץ יש לי למשחק הרבה לאגים ובעיות , נגמר לי ההתחייבות ואני רוצה להחליף ספק איטרנט ליראות אם הבעיות של הלאגים תפסיק..

איזה ספק אתם ממליצים שהשימוש העיקרי הוא משחקי , כמו cs פאר קראי ברשת וכו .. שמעתי שבזק בינלאומי הוא ספק הכי טוב למשחקי והכי יציב, בלי בעיות ואחלהה פינגים בארץ ובחול זה נכון???בכללי איזה ספק אתם ממליצים????שהשימוש העיקרי שוב אני מדגיש משחקי רשת , והורדות..

שווה להעלות את המהירות של האינטרנט ל2.5 מגה ו150 קצב העלאה?? בעוד 30 שקל בחודש?? זה יפתור את בעיות הלאגים ומשחקי רשת וכל זה??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה יפתור לך שום בעיה אם תעלה את מהירות ההורדה, מה שכן עשית בשכל שעזבת את נטוויז'ן, אחרי המדיניות החדשה שלהם הם הולכים לאבד הרבה לקוחות.

ובקשר ללאגים אני בבזק עם 1.5 וכבר כמה שנים שהאינטרנט לא נפל, מידי פעם יש בעיות של חצי שעה-שעה שיש פינגים גבוההים אבל זה קורה פעם בכמה שבועות\חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה סבבה גיא תודה

באמת עברתי לבזק והבעיות הפסיקו לבנתיים

אין שום לאגים והכל בסדר

תודה רבה..

:xyxthumbs:

תחזור אלינוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו , משעמם בלעדיך..

נקים את פליקס מחדש..

:yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...